Mikołajkowy prezent

Hejcia!

No nie spodziewałam się, ale dzisiaj wczoraj zawitał do mnie Mikołaj i zostawił pewną paczkę :D W środku znalazłam konia, jak się pewnie domyślacie, ale naprawdę nie spodziewałam się akurat tego! Co powiecie na to, że zawitała u mnie klacz Missouri Fox Trotter firmy Collecta? Strasznie się cieszę, bo o nic Mikołaja nie prosiłam ;) i nie myślałam o tej klaczce.


Klacz jest maści palomino i przyznam, że jeśli już, to myślałam raczej o kasztance, ale mimo wszystko ona strasznie mi się podoba! Na zdjęciach wygląda strasznie żółto xD, ale w realu nie jest tak źle.


Kobyłka ma rozjaśnione nogi i kopyta w jednolitym kolorze. Ma strzałki, ale kasztanów brak.


Na pysku ma strzałkę, ale tam na dole powinna być różowa.


Ma małe oczy, ale tak ma niestety większość koni z Collecty.



Klacz ma widoczny kłąb i nie jest aż tak wąska za łopatkami.

Czas na więcej fotek :)




Z jeźdźcem...



Wydaje się taka drobna, a kawał konia z niej, zobaczcie!



I w sprzęcie...



Strasznie się cieszę z takiego niespodziewanego prezentu!

Do następnego posta!

PS Macie jakiś pomysł na imię dla tej klaczki? Moją propozycją jest Księżna, ale chciałabym jeszcze usłyszeć Wasze propozycje :)

PS 2 Nie mogę się już doczekać pierwszego śniegu i mojej pierwszej śnieżnej sesji zdjęciowej :D (naprawdę będzie pierwsza, blog powstał w kwietniu tego roku :O)

Komentarze

  1. Ta klacz jest super, gratuluję udanego prezentu - niespodzianki :D. Ja nie dostałam nic końskiego 6 grudnia, za to jadą do mnie paczki z nowymi konikami :).
    Pozdrawiam, Kava.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowy koń oznacza nowy post :D Nie mogę się doczekać :)
      Pozdrawiam również!

      Usuń
    2. Cieszę się! :) Nowy post już jest także zapraszam :D.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze chciałam tę klaczkę w tym malowaniu. Słyszałam sporo dobrych opinii na jej temat, jednak większość osób ma kasztankę, a tu taka niespodzianka. Cieszę się, że wybrałaś właśnie ją, pomogłaś mi tym podjąć decyzję co do niej.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość pozytywnych opinii skierowana jest właśnie do jej siostry ;) Cieszę się niezmiernie, że pomogłam :)
      Pozdrawiam również!

      Usuń
  4. Oj wiem jak bardzo cieszą prezenty niespodzianki ... Klaczka jest ładna i realistyczna, zdjęcia promocyjne nie oddają jej uroku ;)
    Pozdrawiam ciepło i życzę Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również pozdrawiam i także życzę Wesołych Świąt! :)

      Usuń
  5. Nie widziałam jescze tego konia w tym malowaniu - mam tą klacz ale kasztanowata wersja. Ładny konik z niej!
    Przepraszam za ostatnia nieobecność - pierwsze logowanie od jakiegoś miesiąca! :0

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo, miałam kiedyś ten model, też chyba dostałam na mikołajki:'). Gratuluję, bo jeśli chodzi o rzeźbę, to jest naprawdę dobra.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tą klacz w wersji kasztanowatej 😁
    Oczka są odpowiedniej wielkości, to schleich robi zbyt duże 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba zdążyłam się przyzwyczaić do tych dużych schleich'owych ślepek <3

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty