Plażowe zdjęcia i dużo piasku!

Hejka!


Zrobiłam ostatnio masę fotek nad morzem, a piaskowego splash'a oczywiście nie mogło zabraknąć :D 

Modelami (i modelkami :P) były dziś kolejno Alaska, Ferdek, Dast, Negro, Gwiazda, Atlas, Gwiazdor, Dzikus, Kawa i Heros. 
Całkiem ich sporo, ale zdjęcia są z dwóch sesji zdjęciowych. Zapraszam zatem do oglądania!

Na tych fotkach mamy dużo słońca. Na fotkach z drugiej sesji, gdzie pierwszym modelem był Atlas, jest dosyć pochmurno. Na pierwszej też byłam nad zatoką, zaś na następnej - nad morzem. Nie kąpałam się jednak - jakoś mam obrzydzenie do tych "polskich wód", a tym samym do tych wszystkich sinic czy przecinkowców, czy o czym to oni teraz gadają >.<

To zdjęcie nie chciało mi się ustawić na środku >.<




Muszę też wspomnieć, że opcja wymazywania w moim telefonie uratowała mi tyłek - dosłownie na każdej fotce był KTOŚ :P!!!







Wybaczcie cień na niektórych fotkach.
To moja głowa x)
Jakoś mi się tam znalazła.


Zaczynają się próby z sand splash'em. Ten cień okropnie zepsuł mi fotki :(






Jeśli nadal mam wtrącać co jakiś czas coś zupełnie nie odnoszącego się do tematu posta, to powiem, że zamówiłam kolejnego konia (a potem robię sobie przerwę od kupowania, bo rodzice zaczynają się dziwnie patrzeć :P). Możecie zgadywać co to za model - Schleich z roku 2006/2007 (nie jestem pewna). Mooniś proszę, nie zdradzaj ;D











Lecimy z fotkami znad morza, nie zatoki. Było tyyyle ludzi... Ledwo znalazłam miejsce na fotki. Ale ułożyłam się ładnie na ręczniku, rodzice obok. Usypałam sobie mini górkę z piasku, postawiłam model i cyk, fotki!





Od tego modelu bije taki spokój...

Gwiazdora też wzięłam na sesję. Nie przepadam za tym koniem, taka pokraka, mało konia przypominająca... Stąd brak ujęć na całego konia od boku.








Zdjątka Dzikusa są chyba moimi ulubionymi (no oprócz tych Herosa, ale on bije kucyka na łebek ;))



Z tego jestem bardzo dumna!


Przerywnikiem od ekspresyjnych, dynamicznych fot z piaskiem, będzie Kawa.





Heroska musiałam zostawić na sam koniec :)


Może super realistyczne nie jest, ale ta zamieć jest... Fajna :P

Moje ulubione!



Podsumowując dzisiejszy post - bardzo udany dzień jak i zdjęcia! Podobają Wam się?

Pozdrawiam!

Komentarze

  1. Bardzo ładne zdjecia! Twoje ulubione jest też moim ulubionym. :D Zazdroszczę piasku, u mnie był tylko murek.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. A moje ulubione to drugie ujęcie ogiera shire. Bardzo ładnie wyszedł ten pryskający spod kopyt piasek.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne plażowe fotki! Strasznie podoba mi się drugie zdjęcie klaczy App, wyjątkowo ładnie na nim wyszła.
    Pozdrawiam serdecznie :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zdjęcia! :) Na wielu zachowana jest świetna perspektywa, złaszcza na portretach, gdzie nie widać nóg ani piasku z pierwszego planu. Niektóre (te z cieniem głowy) wystarczy wykadrować i będą bardzo ładne ;), te które oznaczyłaś jako ulubione są naprawdę fajne i piasek spod kopyt leci na nich w dobrym kierunku, dobra robota!.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Próbowałam te fotki przyciąć, ale wtedy były one takie... Hmm, płaskie? Nie wiem jak to określić. W każdym razie bardzo się cieszę, że się podobają i pozdrawiam!

      Usuń
  5. Wooow, muszę przyznać, że widać znaczną poprawę w Twoich splashach! Są naprawdę świetne! Najbardziej podobają mi się te z miniaturowym kucykiem (tym dębującym). Oprócz splasha zachwyciła mnie kolorystyka, chyba dzięki niebu, które wyglada na zachkurzone. Wspaniała sesja, muszę naprawdę przyznać!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, aż miło mi się czytało :D

      Usuń
  6. Wspaniałe zdjęcia. Bardzo mi się podobają te ze splash, dodają naprawdę wiele dynamiki do zdjęcia. ^^ Bardzo mi się też podobają te, pokazujące część konia z np. profilu. ^^
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia :). Najbardziej podobają mi się Heros i ogier Shire.

    A czy mi się wydaje, czy klacz fryzyjska ma niebieskie ozdoby zamiast czerwonych 😁?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Klaczce fryzyjskiej wstążki przerobiłam z czerwonych na zielone :)

      Usuń
  8. Świetne zdjęcia!
    Splash z kucykiem i Herosem wyszedł Ci genialnie ;D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty