Wygrane w konkursie :D

Hejka!

Ostatnio odbył się konkurs na instagramie Stajni Pegaz
W losowaniu padło na mnie i przyjechały do mnie śliczne akcesoria :D Do wygrania był kantarek z uwiązem na skalę Traditional, a oprócz tego bonus niespodzianka, którym okazał się być kolejny śliczny kantar na Trada i derkę na LB. Nie przedłużając, zapraszam do obejrzenia krótkiej sesji zdjęciowej, na której pokazałam nagrody :)

Pierwszą rzeczą jest taki oto kantarek. Jest czarny, z cudnymi zdobieniami na paskach policzkowych. Naprawdę bardzo mi się podoba :D Wydaje mi się, że wszystkie haczyki, sprzączki i kółeczka są wyginane własnoręcznie. Uwiąz jest spleciony z muliny i jest dość długi, przez co może nawet udawać lonżę ;P

Przygarnęła go Melodia i całkiem na nią pasuje.







Kolejnym kantarem jest ten oto istny misz masz kolorów! Wyszło naprawdę ciekawie! Nachrapnik naprawdę jest czerwony, ale mój aparat w telefonie dziwnie go skoloryzował.

Przywłaszczył go sobie Czesiek.








 Ostatnią z otrzymanych nagród jest taka cudna derka. Zrobionajest z filcu, obszyta wstążką, z której są też zrobione zapięcia. Łączenie dwóch kolorów materiału jest zabezpieczone muliną. Wszystkie druciane elementy są takie malutkie i estetyczne *.* Derkę prezentowała Sweetness, ale ostatecznie otrzymała ją Afera.







A tutaj, żeby nie było, że ja nic nie robię, macie kilka zdjęć czapraka i podkładki, które podczas lekcji online udało mi się zrobić :P




Wybiło nam też na instagramie 100 obserwujących i z tej okazji postanowiłam zorganizować konkurs - rozdawajkę. Nagrodą pewnie będą jakieś moje akcesoria, ale potrzebuję rady co do tego, jakie to by miały być.

Dziękuję Ci bardzo, Kasiu (mam nadzieję, że nie przeszkadza Ci, że tak napisałam ;)) za te śliczne akcesoria, bardzo mi się podobają!

Do przeczytania!

PS Zabrałam się za tworzenie dioramy, mam już jedną ścianę :D

Komentarze

  1. Ale śliczne akcesoria! :0 I gratuluję i wygrania i 1oo obserwujących! A co do akcesów to może derki? I kantarki ^^ Typowo ale cóż xD Ja bym z chęcią zobaczyła kantarek na Czecha w Twoim wykonaniu ^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Pewnie skorzystam z Twoich propozycji :)
      Pozdrawiam również!

      Usuń
  2. O kurczę, może pora wrócić na ig? :-P
    Gratuluję wygranej ślicznych akcesoriów, z resztą te wykonane przez Ciebie też niczego sobie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne rzeczy, gratuluję wygranej :). Czarny kantar świetnie prezentuje się na arabce!
    Pozdrawim!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki wygranej!
    Śliczne są te rzeczy - zarówno nagroda jak i te wykonane przez Ciebie.
    Z rzeczy, które otrzymałaś najbardziej przypadł mi do gustu kolorowy kantar - jest świetny!:D
    Co do rozdania, muszę przyznać, że ja też o tym myślę i nie mogę wymyslec co na to rozdanie dać. W końcu wcale nie uczciłam 1k:/ Podobają mi się rozdania, gdzie kilka osób na raz je organizuje. Będę się zastanawiać po egzaminie XD. Ale może właśnie akcesoria ręcznej roboty, albo custom?
    A może jakiś model? Sama nie mam pomysłów x).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Hmm, co do jakiegoś modelu - póki co oszczędzam na parę moich modelowych marzeń i nie wiem, czy mój portfel by wytrzymał :P
      Rozdania zawsze mi się podobały, zobaczymy jak to wyjdzie :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Gratuluję wygranej, bardzo ładne akcesoria, zdecydowanie pasują do Twoich rumaków. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej ! Super
    Rozwijaj się.Fajne zdjęcia , Czekam na więcej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło :) Na Twojego bloga też już zerknęłam i z pewnością zostanę na dłużej :D

      Usuń
  7. Ojej cieszę się Twoim szczęściem! Nie wiedziałam, że akcesy Ci się tak bardzo spodobają! Jestem sama w szoku. Uważam, że nie robię akcesorii jakoś mega ładnie, ale bardzo dziękuję za komplementy na ich temat!
    Pozdrawiam Katarzyna ze Stajni Pegaz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Ja jestem w nich wręcz zakochana, a koniska stoją sobie w nich na półeczce :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Gratki wygranej! Akcesoria zarówno Twoje, jak i te wygrane są naprawdę świetne ^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty