Wycofańców część dalsza...

Cześć!

W tym poście przedstawię Wam cztery kolejne wycofane koniska, które trafiły do mnie wczoraj. Dzisiaj byłam na krótkiej sesji, chodziło mi o to, by zrobić koniom zdjęcia z każdej strony i tyle.

Zaczynamy!

Pierwszym z przedstawionych koni jest Atlas, ogier perszeron 2006.


Prawdziwy z niego obdartus, nie ma co!


Jest dosyć ciężki, co zauważyłam od razu przy otwieraniu paczki. Ma też dość duży brzuchol i jest muskularny.


Ma grube nogi, długą grzywę i ogon.


Jest (albo był, patrząc na obdarcia) maści siwej jabłkowitej.


Kolejnym wycofańcem jest Gracja. Jest to klacz tinker 2003.


Galopuje z jedną podniesioną nogą. Grzywa układa się na jej szyi jakby "wyczesana" wiatrem.


Jest srokata, ale jej malowanie to jeden wielki bałagan xD Mimo wszystko nie przykuwa to tak bardzo uwagi, a klacz jest niesamowita.


Jest też najstarszym modelem w mojej kolekcji! Jest nawet starsza ode mnie :P


Nie mogę się doczekać prób sand splash'a z udziałem Gracji!


Klaczka ma białko w paczałkach, widzicie :3?


Następnym koniem jest Heros - ogier andaluzyjski 2005. Uwielbiam jego pozę! Galopuje z taką ekspresją...


On też chyba miał być maści siwej jabłkowitej. Może niekoniecznie wyszło, ale ma swój urok.


Natomiast bardzo podobają mi się jego kopyta.


Sand splash z Herosem na pewno będzie niezły!


Kolejna, a zarazem ostatnia jest Euforia, czyli klaczka hanowerska 2004.


Nogi w owijkach odrobinę mi przeszkadzają, ale jestem w stanie przymknąć na to oko.


Gdy stoi na równym i twardym podłożu, widać, że jej prawa tylna noga unosi się nad ziemią.


Odmiana na pysku jest dosyć... Nieostra? Nie wiem jak to określić :')


Na głowie ma śliczne koreczki i podobnie jak Gracja, też posiada białko w oczach.

Bardzo się cieszę z tych konisk, które szybko wpasowały się w stado ;P (swoją drogą liczy ono już 52 konie). Już planuję kolejne :D bo trafiłam na uczciwą osobę na OLX, która wystawia takie koniska w bardzo okazyjnych cenach.

Oprócz tego, że ciągle przybywają do mnie koniska, pracuję nadal nad dioramą, ogłowiem dla Czesia i akcesoriami na giveaway, które planuję na Apanamowym insta z okazji ponad 100 obserwujących :D

Do następnego posta!

Komentarze

  1. Ale okazy!
    Zazdroszczę hanowerki i perszerona - śliczne są!:3
    Resztę konikow posiadam i zgodzę się z Tobą są świetne!:D Czekam na te wszystkie rzeczy, które szykujesz: dioramkę ogłowie i rozdanie! Zapowiada się super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Koniki są zdecydowanie warte uwagi.
      Reszta posuwa się do przodu i mam nadzieję że uda mi się to szybko ogarnąć!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę tych Schleich'owych unikatów! Miałam kiedyś szanse na kupno arabki, ale osoba jednak zrezygnowała ze sprzedaży. Cóż... los nie jest dla mnie łaskawy.
    Pozdrawiam Katarzyna ze Stajni Pegaz ;)
    Zapraszam również tutaj: https://stajnia-pegaz-studio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Dodałam Twój blog do listy obserwowanych ;)

      Usuń
    2. Może jeszcze kiedyś uda Ci się je zdobyć, nie trać wiary ;) ! Dziękuję i też pozdrawiam!

      Usuń
  4. Gratuluję unikatów! Mam każdego z nich i naprawdę je uwielbiam, zwłaszcza hanowerkę ^^
    Czekam na post z dioramą i pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Trudno nie lubić wycofańców :3
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. Pierwszy raz widzę konia na moldzie Gracji od przodu. Zawsze wydawała mi się brzydka, ale chyba faktycznie coś w sobie ma. Fajnie, że dałaś tyle zdjęć i brawa za ostrość c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Ostrość to był mój główny problem i bardzo się cieszę, że udaje się go zażegnać :D

      Usuń
  6. Gratuluję! Perszeronek nieustannie mnie kusi, ale twardo opieram się temu spokojnemu pyskowi. Super, że Twoja kolekcja tak szybko się powiększa :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja go zdecydowanie polecam, może kiedyś do Ciebie trafi :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Wiem, że trochę późno, ale jeżeli można wiedzieć, kto sprzedaje te koniki (o kogo chodziło w tym poście)? Chciałabym kiedyś mieć jakieś takie… staruszki? w wersji modelowej :).
    Ogólnie gratuluję nowych modeli (w sumie już nie takich nowych, bo miesięcznych :D)!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie pochwalę się, bo mi ktoś jeszcze sprzątnie :P
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Hm… Czy Ty mnie podejrzewasz? ;P

      Usuń
    3. Ależ oczywiście! Gold Horses podejrzana x)

      Usuń
    4. Smutne :(. Ale… w sumie mogłabym się z tym zgodzić… 🙃

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty