Wakacje rozpoczęte, czyli słoneczna sesja

Hejoszki!

Zapewne wszyscy mamy już wakacje, wreszcie można odetchnąć :D Ten rok był dla mnie bardzo pracowity i myślę, że dla Was też. Doczekaliśmy się jednak końca roku, większość pewnie ukończyła go z bardzo wysoką średnią. Pochwalcie się w komentarzach, jaka była Wasza :) Ja miałam w tym roku 5,75 i jestem zadowolona. Jadąc z tematem posta - zobaczcie sesję, wakacyjną sesję, pierwszą w tym roku i na pewno nie ostatnią! Jest jedną z moich ulubionych, było dużo prób z sand splash'em i mogę z dumą przyznać, że (chyba) udały się! Tak sądzę, a czy naprawdę tak jest - ocenę zostawiam Wam.

Pierwsza zapozowała Gracja. Uwielbiam ten model :D






Poniżej próba piaskowej fotki. Widać tu pył i kilka ziarenek piasku, myślę jednak, że sand splash idzie coraz lepiej, mimo, że jeszcze nie taki jak Koniełki ;)



Następny, na pełnej prędkości wpada Heros :P
Piaszczysta fota także tutaj mi się podoba.





Najwięcej zdjęć otrzymała Happy, która wciąż wraz z Negro czeka na swój opis :P


Są mini ziarenka, widzicie?

Zrobienie sand splash'u z Happy było trudne. Taki mały konik kontra piasek = częste faile. Parę dobrych zdjęć jednak udało się zrobić

Piasek C:



Tutaj też x)


Podpisuję wszystkie zdjęcia z piachem,
 bo taki mikrusowaty wyszedł, że prawie nie widać  

Ostatnią modelką była Sweetness. W jej wykonaniu też było kilka splash'ów.


Są ziarenka, naprawdę xD


Widzicieee? 
Dzisiaj było trochę krótko, ale chciałam zaprezentować najnowsze fotki. Za jakiś czas będę jechała z ciocią, babcią, siostrą i kuzynami na działkę nad morze. Mamy w planach wybrać się na zachód słońca i na pewno nie odmówię sobie podczas niego fotek :D

A Wy jak będziecie spędzać wakacje?

Do następnego posta :3

Komentarze

  1. Ty gałganie! Dlaczego mnie nie poinformowałaś o nowym poście :C
    U mnie średnia 5,29 i jakiś dyplom, szału nie ma ale jest git. Dzisiaj byłam na mini zakupkach i mam nowe buty do jazdy konnej i torebkę na koniki na sesję :D Zdjęcie bardzo ładne, tylko w niektórych słońce mnie razi xD
    Życzę miłych wakacji i żebyś o mnie nie zapomniała :C
    Udanych fotek!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, zapomniałam :P To duża średnia, pasek jest i super :D Ja dostałam jakąś kartę podarunkową do Empiku, chciałam kupić konia, a wyszłam z pastelowymi zakreślaczami na przyszły rok xD Gratuluję udanych zakupów, średniej i WAKACJI!
      Pozdrawiam i dziękuję!

      PS Nie zapomnę, nie bój się ;)

      Usuń
  2. Świetne fotki, bardzo fajnie wyszła Tinkerka. Cieszę się, że polscy kolekcjonerzy nie zapomnieli jeszcze o Schleichowych staruszkach. Sama mam kilka i bardzo je lubię :).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Staruszki są moimi absolutnymi must have, a co jakiś czas udaje mi się upolować jakieś w dobrej cenie :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Bardzo podobają mi się zdjęcia tinkerki, kolory i tło są świetne! Ogółem bardzo udane zdjęcia, możesz być z siebie dumna, postęp jest przeogromny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Jeśli Ciocia Nathing Wyostrzenie tak mówi, to tak jest :D Pamiętasz może jeszcze tą ksywkę :P?
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Jak mi miło, że o mnie wspomniałaś - dziękuje!<3
    Sand splash idzie Ci naprawdę coraz lepiej - mój pierwszy zakrywał pół konia:> Ogólnie wszystkie zdjęcia wyszły bardzo fajnie, z tych niesplashowych najbardziej podoba mi się przed ostatnie zdjęcie Gracji, kolory wyszły w „moim typie” x). Co do zakończenia roku szkolnego, ja również jestem zadowolona - pasek jest :D Ja planów na wakacje jeszcze żadnych nie mam, planuje po prostu nacieszyć się wolnym jak najbardziej:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D To gratuluję paska i życzę udanych wakacji ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Piękne fotki! Mnie najbardziej urzekły zdjęcia z Herosem, Splash wychodzi Ci coraz lepiej ^^ A co do widoczności piasku, to nie miałam z tym kłopotu ;)
    Ze świadectwa jestem zadowolona, pasek jest, teraz czas na porządny odpoczynek ;D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Och, tak, jest tyyyle wolnego czasu. Tak się rozleniwiłam, że nawet nie chce mi się ruszyć napisać posta, choć fotki mam :')
      Pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty