Owocny w zdjęcia wypad nad jezioro

Hejo!

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać fotki, które zrobiłam podczas dnia spędzonego nad jeziorem. Od razu wspomnę, że byłam na kolejnej sesji, więc za jakiś czas i te fotki pojawią się w internetach ;P Oprócz tego pracuję nad dioramą i ogłowiem dla Czesia - jednym słowem dobrze wykorzystuję wolne, które mamy przez egzaminy (tak co do tego to spóźnione powodzenia ósmoklasistom i maturzystom :) ). Przejdźmy do zdjęć!

Ostatnio tak bardziej doceniłam ten model - szczególnie z poniższej perspektywy!




A tutaj Negro. Doczeka się swojego opisu, obiecuję... Jak skończę dioramę, to tam wykonam fotki :D



Enter. Lubię jego maść, jest bardzo ładnie pocieniowana.



Ten pysk jest uroczy :3

A Specjal pozuje ze swoim ciekawskim spojrzeniem.




Tutaj mamy Łatkę. Nie bijcie, ale ja nie potrafię dodawać opisów do zdjęć :')



Dzikus, jak już kiedyś ktoś powiedział, bardzo fajnie wpasowuje się kolorystycznie w piasek!



I mój najlepszy z najlepszych... Żartowałam. Po prostu pierwszy xD Trawers!



A tutaj kolejna nowość, którą mogliście zobaczyć na instagramie tak jak Negro. Nazwałam ją Happy. Naprawdę już brak mi pomysłów na imiona, a naprawdę lubię, gdy moje koniki mają jakąś swoją nazwę.



Sweetness też nie mogłam pominąć. Ubóstwiam ten model <3




Poniżej Inka.



Na koniec kilka dodatkowych fotek w jeziorku (do wody ciężko się było dostać i dopiero pod koniec znalazłam dogodne miejsce.










Mam nadzieję, że fotki Wam się podobały!

Chcę jeszcze tylko wspomnieć, że na koniec roku szkolnego przyjadą do mnie kolejne cztery Schleich'owe wycofańce :D Możecie zgadywać, co to za modele (są z lat 2003-2006 i będą to dwie klacze i dwa ogiery). Były moimi absolutnymi must have i cieszę się, że będą u mnie zdobić półeczkę :)

Do następnego posta (który już niedługo)!

Komentarze

  1. Uhm... To wcale nie tak że mogę zaspoilerować 😏 Co mi dasz żeby nie wydać modeli? XD Powiem tyle: 2 z nich mam ludziska haha
    Świetne fotki! Mega, kocham je 🥰
    Pozdrawiam serdecznie! Widzę że jesteśmy tak samo uzdolnione w opisywaniu xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wygadaj się :P Co do opisów, kolejna rzecz, pod względem której jesteśmy podobne ;)
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  2. Ale dużo zdjęć! Wszystkie śliczne - kolorowe i w świetnym miejscu, zawsze zazdroszczę ładnego dojścia do jeziorka, uwielbiam zdjęcia w wodzie:D
    Fajnie, że zabierasz na sesje dużo modeli:) No i czekam na dioramkę, chociaż widziałam już zajawkę na instagramie, świetna jest!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Z tą dioramą różnie może być, bo zaczęłam ją bodajże dwa tygodnie temu i dopiero zabieram się za nią z powrotem :')
      Pozdrawiam również!

      Usuń
  3. Bardzo ładne fotki, widać duży progres. :D Nie mogę się doczekać Twoich nowości i gotowej dioramy!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fotki w wodzie są naprawdę piękne! Te na piasku też fajne, takie letnie i wakacyjne ;)
    Widać postępy, tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te "plażowe" fotki! Ja też czekam na skończoną dioramę, może zmotywuje mnie do skończenia własnej, rozgrzebanej :-P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Ja w takim razie przesyłam duuużo motywacji, bo bardzo chętnie zobaczę dioramę w Twoim wykonaniu ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty