Dużo fotek - nie próżnuję!

Hejo!

W tym poście pojawią się zdjęcia z dwóch sesji - jednej długiej, z ogrodu babci, a drugiej króciutkiej, znad morza. 

Jestem z tych zdjęć dosyć zadowolona, próbowałam sand splash'a, a morskie fotki mają ten fajny klimat. Nie pamiętam, kiedy ostatnio byłam w tym miejscu!

Lećmy więc dalej.

Na poniższych fotach bardzo podoba mi się rozmazane, ale w żywych kolorach tło. Nawet ostrość nie leży!



Na kolejnych fotkach przymknijcie oko na zbyt nieproporcjonalną trawę, okej? Wybaczcie, ale innego miejsca nie było :P



Tak poza tym, popatrzcie na Funkcję! Jestem w trakcie maskowania jej rys i zadrapań. Nie jest jeszcze ukończona, ale stwierdziłam, że i tak wezmę ją na sesję.


Na następnych zdjęciach zapozowała Indra. Niedoceniany przeze mnie kucyk, który z odpowiedniej perspektywy prezentuje się bardzo dobrze!


Ajjj, zielsko w kadrze >.<

A niżej kobyłka odpoczywa na zielonych pastwiskach :D


Dalej mamy Księżną. Jej żółty kolor dość gryzie się z realizmem, na którym mi zależy, ale... Sami zobaczcie:




Nie mam już pomysłów na opisy, a bez nich post jest łysy ;P

Tyle kolorów na ogonie :)



Dalej jest Czesław. Jego delikatne jabłuszka uwydatnia słońce.




Latający pyłek, jak się przyjrzeć

Tyci sand splash, haha


Koljene fotki nie są już takie dobre. Trawa zaburzająca proporcje, i tak dalej.



A poniżej, parę prób z piaskiem. Sami oceńcie, czy mi się udało :D





Niżej jest ich jeszcze parę bez piachu. Uciekł :P




Nie zwracajcie uwagi na to, jak bardzo przypadkowo tu powlatywały ;)


Jeszcze kilka fot Mistrala. Ja wiem, że macie dość, ale jeszcze chwila, proszę ;P






Kolejne są fotki Mustanga i Berlina, oraz Kawy i Mont Blanca, a potem lecimy do morskich zdjątek.













Dotrwaliście, gratuluję! Przedstawiam Gangstera na tle morza! Mój edytor zdjęć w telefonie dzielnie wymazywał ludzi z kadru i śladu chyba nie ma :)



Kolejno idzie Heros...


...Atlas...

...i Gracja.

Naprawdę nie mam pojęcia co tu się stało :O

Dziękuję bardzo za przeczytanie do końca i pozdrawiam!

Komentarze

  1. Bardzo ładne zdjęcia. Cieszę się, że na sesję zabierasz kilka modeli, wtedy nie jest nudno i miło się ogląda. 😄 Widzę, że ładna pogoda zawitała też nad morze... Szkoda, że dopiero teraz. 😞 Jakiej aplikacji do edycji używasz?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Używam edytora, który mam w telefonie, w galerii. Ma dobrą funkcję "wymaż" i za to go lubię ;) Efektami póki co się nie bawię, więc to mi wystarcza :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Naprawdę ładne zdjęcia! Sand splash fajnie Ci już wychodzi. Najbardziej podobają mi się te na plaży, superowe kolorki. Mam jeszcze pytanko, jak zamazujących rysy na hanowerce? Ciekawi mnie to, bo sama próbowałam kilku sposobów i żaden nie wyszedł.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Rysy zamazałam po prostu malując kobyłce boki na podobny kolor i cieniując pastelami ;) Trochę nie trafiłam w odcień, ale wydaje mi się, że nie jest to tak bardzo widoczne.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia! Splash z piaskiem wyszedł super^^
    Przez Ciebie ciągnie mnie teraz nad morze ...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! A daleko masz do morza, jeśli mogę spytać? Możesz to zignorować ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty