Cześć kochani! Przydałoby się tu w końcu odezwać, co nie? Wstawiłam stare zdjęcie Alaski, żeby post nie był łysy. A teraz, myślę, że powinnam się jakoś "wytłumaczyć". Otóż to, w szkole mam strasznie dużo nauki. Mimo, że jestem dopiero w siódmej klasie, mam 39 godzin zajęć tygodniowo, po pięć sprawdzianów czy kartkówek, zajęcia dodatkowe i... Po prostu nie wyrabiam. W weekendy jestem tak padnięta, że nie mam siły siadać, pisać i walczyć z nowym bloggerem. Nie byłam straszliwie mało produktywna, bo rozgrzebałam stary projekt dioramy, jest prawie skończona i mogę na niej robić zdjęcia. To będzie strasznie przydatne teraz, jesienią i zimą, podczas kwarantanny. Swoją drogą, jak tam u Was, macie zdalne? Zaczęłam parę derek, przekonałam się co do halterów LB... I na tym się kończy. Co do walki z bloggerem, pomóżcie mi proszę, bo inaczej strasznie rzadko będzie się tu cokolwiek pojawiało :( Gdy wstawiam zdjęcia, one automatycznie zamieniają się w tekst. Ja nie wiem, dlaczego tak się dzieje, ale w ten sposób tak niewygodnie się pisze! Też tak macie? Może to ja coś zmajstrowałam? Wiecie jak to naprawić? Bo ja jestem naprawdę zielona jeśli chodzi o informatyczne sprawy... Trzymajcie się, do następnego (oby niedługo, bo mam parę postów do napisania, zdjęcia leżą gotowe...)! PS A, i nie pokazują się entery, nawet jeśli je zrobię. Pomocy! W najgorszym wypadku chyba będę błagać sąsiada informatyka żeby na to spojrzał i coś mi doradził xP

Komentarze

  1. O rety, a korzystasz z internetowego bloggera czy aplikacji? Ja korzystam z tego pierwszego i nic dziwnego mi się nie dzieje :/. Możliwe też, że masz coś z samą klawiaturą, a nie bloggerem – czy umiesz robić w jakichkolwiek innych miejscach entery? Ewentualnie możesz spróbować zrobić SHIFT+Enter, jak u mnie kiedykolwiek coś takiego się dzieje, to wciskam te dwa i działa :).
    Co do zdjęć, mogą one być też z złych, niedostępnych miejsc dla bloggera. Albo coś może Ci się w czasie ładowania psuć, tutaj mi naprawdę ciężko stwierdzić. Jak coś wymyślę to się odezwę tutaj albo w następnych postach (mam nadzieję, że jak najszybciej ;D).
    Hahah, czy te rozplanowanie sprawdzianów i kartkówek skądś znam? Swoją drogą witaj w klubie, też jestem w siódmej :D. Na razie dobrze, na szczęście, z ocenami, chociaż w każdy piątek i sobotę robię sobie wolne od nauki, bo też po prostu czuję się tym zmęczona. Ja, na szczęście, akurat mam od jutra zdalne i mam nadzieję, że trochę odpocznę od tego codziennego chodzenia na 8 rano… a i tak teraz coraz więcej nauczycieli nie ma :).
    Pozdrawiam!
    PS. Napisz może, co dokładnie się dzieje w chwili, gdy wstawiasz zdjęcie – w jaki sposób to robisz, co się robi w międzyczasie itd. :)
    PS.2. Jeżeli jesteś zainteresowana, skąd mam tyle pomysłów na te entery i zdjęcia – co zrobić, jak prawie cała rodzina jest złożona z informatyków :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korzystam z internetowego. We wszelkich innych miejscach wszystko z enterami jest w porządku. Jak będę miała czas to postaram się dokładniej opisać!

      Usuń
    2. To spróbuj z tym skrótem shift+enter, to chyba mój jedyny pomysł :).
      Ze zdjęciami może być też za duży format i po prostu blogger może nie umieć tego wczytać. A z opisaniem nie śpiesz się, bo rozumiem, że możesz nie mieć czasu :).
      Pozdrawiam i powodzenia w szkole :)

      Usuń
    3. Następnym razem spróbuję, dzięki!

      Usuń
  2. Nie znam się na tych sprawach, jednakże życzę Ci powodzenia :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę nie jestem w stanie pomóc, mam nadzieję, że niedługo wszystko się ułoży i naprawi. Myślę, że teraz, podczas nauki w domu, będziesz miała trochę więcej czasu na swoje pasje. Życzę zdrowia i czekam na kolejne wpisy. <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Mam w planach niedługo przysiąść i jakoś się poznęcać nad tym bloggerem, zobaczymy.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Tu Konielka2006 tylko nie zalogowana x).

    Mnie również troszkę ostatnio tu mało, ale to chyba nie ma związku ze szkołą tylko utrata motywacji do bloga:/ Jestem również na zdalnych i takie mi odpowiadają:)

    Co do problemu z bloggerem to jak kolwiek chciałabym pomóc chyba jestem bezużyteczna - blogger torturuje mnie od 3 lat x) Mi praktycznie ciągle coś w nim się zawiesza, ale z reguły są to chwilowe problemy. Mam nadzieje, że uda się Tobie jakoś to rozwiązać!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się za każdym razem wyświetla, że to Ty, nie martw się :P

      Problem z bloggerem okazał się być moim niedopatrzeniem, coś tam sobie naklikałam nawet o tym nie wiedząc. Zmieniłam sobie widok, ot, cały problem xD A że ja krwi informatyka nie mam, to tak się właśnie skończyło. Nowy post już się pisze, a Tobie życzę duuużo chęci i przesyłam motywacyjnego kopa!
      Pozdrawiam :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty