Jesienne dekoracje na półce + ustawienie modeli

 Hejka! 

W dzisiejszym nieco spóźnionym poście, gdyż ciągle zmieniałam coś w ustawieniu i dekoracjach na półce, w końcu mogę pokazać Wam jak to aktualnie wygląda! 

Pierwszy raz zobaczycie, jak wyglądają modele na "nowym" (no nie tak nowym, bo mam go od prawie roku) regale. Zapraszam! 

Regał w sumie jest podzielony na siedem półek. Ustawienie modeli nie jest przypadkowe, starałam się je jakoś pogrupować względem rasy/typu.

Na pierwszej półce królują ziemniaki. Przed nimi stoi sobie moja gromadka kuców szetlandzkich, a za nimi znajdują się jakże profesjonalnie przyklejone liście :P


Na niższej półce umieściłam konie "pogrubiane"/cięższego typu, czyli tinkery i fryzy, a dodatkowo znalazły się tutaj też moje dwa tennessee walkery :') Przed nimi stoją kucyki mini shetty. Tutaj całość udekorowałam w tematyce halloween, na górze wisi łańcuch z dyniek, przed modelami również stoi plastelinowa dyńka, a także ciemny płaszcz dla jeźdźca, który niestety wyemigrował na inną półkę x) 


Na kolejnej półce stoją konie w typie sportowym, czyli Bella Rose z swoim certyfikatem, hanowery i folbluty, a przed nimi mój jedyny model w skali micro mini oraz custom źrebaka jednorożca z Collecty. Oprócz tego na półce stoi również stajenna, o ścianę opierają się grabie i miotła, a przed nimi stoi też skrzynka z "liśćmi". Normalnie rozrzuciłabym je po całej półce, ale chciałam uniknąć bałaganu i papierów fruwających po całym pokoju. 


Na półce kucykowej nie zrobiłam żadnych dekoracji, zabrakło mi pomysłów, a i tak niedługo po tym wpisie ściągnę dekoracje jesienne i zacznę pracę nad zimowymi :') Tak więc tutaj, oprócz kuców różnych ras stoją też fiordziki i haflingery. Przed nimi jest jeszcze gromadka moich zwierzątek, czyli osiołek, pies, kotka, królik i ptaszek. 


Niżej mam kolejną półkę bez dekoracji :') Stoją na niej modele przedstawiające rasy z innych kontynentów lub dalekich krajów, czyli mustangi, brumby, australian stock horse, missouri fox trotter, andaluzy i custom źrebaka jednorożca z Collecty. 


Na tej półce nie ma żadnego porządku, wylądowały tutaj wszystkie modele, które nie miały się gdzie podziać. Stoją tutaj araby, bashkir curly, knabstrupper, pinto, camargue, appaloosa... No naprawdę wszystkie :'D W tle malowany przeze mnie na szybko leśny krajobraz, nic szczególnego, ale jak na pierwszy raz - nie narzekam. 


Na ostatniej półce stoją modele czekające w kolejce na malowanie. Nie ma czego eksponować, ale uwierzcie, jak leżą w szufladzie to o nich zapominam XD Przed nimi leżą sztuczne dyńki i parę szyszek :3


Ostatnią półką poświęconą modelom jest ta nad moim łóżkiem. Stoją tutaj moje deluxy i tradki. One też nie dorobiły się dekoracji, ale może na zimę się uda! 

Przepraszam Was bardzo za jakość zdjęć, ale pstryknęłam je na szybko, żeby pokazać Wam jak to wszystko wygląda i jakoś to udokumentować :') Lecę ściągać te dekoracje! 

A Wam zostawiam tutaj jeszcze rzut okiem na całą półkę z modelami LB:

Do następnego! 

PS Jeśli macie pytania o jakiś konkretny model - pytajcie śmiało, z chęcią powiem o nim coś więcej! 

Komentarze

  1. Zapomniałam skomentować cx Cała ja :')
    Zazdroszczę kolekcjonerom, którzy robią porządki na półkach, ja jestem strasznie niepoukładana i modele mam w milionie różnych miejsc. Gratuluję tak licznej kolekcji, trochę tych LBiaków jest ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Szczerze, tak duża kolekcja nowszych Schleichów ani trochę mi się nie podoba, stąd teraz powiększam ją tylko o modele z chciejlisty, ale ku mojemu ubolewaniu darzę moje plastiki zbyt wielkim sentymentem żeby się ich pozbyć x)

      Usuń
  2. Kurczę rozrosła się ta Twoja kolekcja niesamowicie! Podobają mi się wszystkie dekoracje, u mnie na jesień nie gości raczej nic nowego, choć w tym roku mam zamiar udekorować półki na święta. :)
    Pytań o konkretny model nie mam, ale dopiero gdy przeczytałam post, przypomniało mi się, że masz Bella Rose. W sumie dawno jej nie była na blogu, więc tak tylko mruknę, że z chęcią bym ją znów zobaczyła, może na jakiejś sesji, albo coś?^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trochę jej się przez ten rok urosło... :') Faktycznie Belli dawno nie było, zabiorę ją gdzieś tylko jak będę miała czas ^^
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Gdyby mi się tak chciało te koniska ustawiać… :') Półka pięknie przyozdobiona, bardzo mi się podoba obraz tego lasu c:
    Ogólnie to ja mam 4 miejsca (3 półki i jedno "biurko") – na jednej półce stoją customy i modele, do których mam szczególny sentyment, na drugiej SMyki, na trzeciej gorącokrwiste LB-iaki, które są na zdjęcia do jazd itp., a na "biurku" wszystkie zimnokrwiste :). A tak w sumie to to jedyny podział u mnie występujący, na rasy itp. nie mam, i dlatego też doceniam osoby, którym chce się tak układać:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty