Still alive

Hello

Jakoś tak ostatnio mało ambitnie działam w zakresie modelowym, ale tłumaczę to sobie pójściem do szkoły średniej i potrzebą czasu na aklimatyzację w nowej rzeczywistości. 

Więc zanim przejdę do figurek to może pogadam coś o sobie :b Dzięki laureatowi bez problemu dostałam się do najlepszej szkoły jaką mogłam wybrać z perspektywy czasu. Wbrew oczekiwaniom wszystkich znalazłam się na profilu mat-geo-ang, którego jeszcze nie żałuję. Ludzie, nauczyciele i sama szkoła są naprawdę cudowni, a szkoła idealnie sprostała moim wymaganiom (tzn. nie wkuwam na potęgę, ale również nie spoczywam na laurach). Ostatni tydzień zleciał mi właściwie na rozwiązywaniu zadań z matematyki, gorączkowym kupowaniu podręczników, a cały weekend spędziłam robiąc paznokcie x) 

Za jakiś czas zobaczymy, czy moje podejście do szkoły ulegnie zmianie i nie zdziwię się, jeśli tak będzie, ale póki co wszystko gra. Jak tam u Was, trzymacie się? 

Jeśli chodzi o modele, moja kolekcja nadal ulega dość drastycznym zmianom. Sporo modeli sprzedałam, trochę kupiłam (w tym bodziaki) i ostatecznie próbuję swoich sił w drasticach. 

WIP

W akcesoria nie bawię się już od dawna i przestało mi to sprawiać frajdę, ale przed wyjazdem do Chorwacji udało mi się zacząć siodełko dla Eza. Czy je kiedyś skończę? Nie wiem



W Chorwacji oczywiście udało mi się pyknąć trochę fotek, ale większość jest jeszcze surowa i nieobrobiona, zatem zaprezentować Wam mogę jedynie kilka


Piękny zachodzik i góry w tle <3


Lazurowe wody plaży Zlatni Rat na wyspie Bol zachwycają chyba bardziej niż te zdjęcia. Będzie co wspominać w przyszłym roku, bo na razie nie zanosi się na jakikolwiek wyjazd :') 


I ostatnia na dzisiaj fotka z ładnymi skałkami

Nie popisałam się ostatnio aktywnością tutaj i pewnie nadal tak będzie, ale daję znać, że nadal żyję ^^

Dajcie znać co u Was! 

Komentarze

  1. Z tych wakacyjnych fotek możnaby zrobić pocztówki ;D bardzo ładne. Ciekawa jestem co wyjdzie z drastica campoliny. A najważniejsze to że masz pozytywne odczucia co do szkoły, oby tak pozostało!
    Ja aktualnie chilluję po egzaminie poprawkowym, nie mamy wyników, ale jestem ostrożnie optymistyczna.
    Fajnie, że się odezwałaś! Pozdrawiam cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie mogłyby fajnie wyglądać ^^ Życzę owocnych wyników z egzaminu i pozdrawiam :D

      Usuń
  2. Czasem najważniejsze to pozostać przy życiu c; Swoją drogą kurczę, ale ten czas leci. Powodzenia w liceum! Obyś nigdy nie zaczęła go żałować

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że szkoła Ci się podoba! Mam nadzieję, że tak pozostanie. Nie mogę się doczekać, co wyjdzie z drastica. Zdjęcia z wakacji piękne.
    Pozdrawiam ciepło <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty