Koniec bloga? Info!!

Pewne rzeczy są do przewidzenia, tak jak i to, że blog kiedyś sam się pogrzebie w odmętach internetu, z powodu okrutnego braku czasu i chęci, ale taka kolej rzeczy. 

Absolutnie nie żegnam się z hobby, może coś też kiedyś tutaj skrobnę kiedy najdzie mnie przypływ weny pisarskiej, ale informacyjnie daję znak, że nie ma co wyczekiwać kolejnych postów, jeśli ktokolwiek wpadał tu regularnie :P

(W miarę) aktywna i dostępna jestem na instagramie @apanama_photos, także zapraszam jeśli chcecie czasem pooglądać foteczki spod mojej ręki. 

A poniżej właśnie ostatnio popełnione zdjęcie z Marc of Charmem, który dołączył do tradkowego stada w lutym. 

Zdrówka i trzymajcie się!!! 

PS Mimo, że modelowa blogosfera już od dawna dogorywa, będę śledzić co u Was nowego ^^



 

Komentarze

  1. Czy wy się z Paulą zgadałyście? :<
    Przykro widzieć, że kolejna osoba zostawia blogowanie, niemniej szanuję taką decyzję. Nie znoszę insta, ale to chyba jedyna droga żeby wiedzieć co się u innych hobbystów dzieje.... anyway, powodzenia i pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda mi patrzeć na odejście jednego z paru blogów dla których się tu znalazłam jednak w pełni szanuję decyzję. Ubolewam nad powolnym umieraniem blogosfery, chyba muszę rozważyć powrót/wejście na Instagrama (zależy jak patrzeć na moje stare tygodniowe konto). Średnio mi się to uśmiecha jednak patrząc na aktywność tu też nie jest jak kiedyś.
    Gratuluje modelu, powodzenia dalej i pozdrawiam ciepło! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że zasilałaś do tej pory nasze małe grono, bloggerowa rodzina zawsze przyjmie Cię z otwartymi ramionami i będzie wspierać do końca w modelarskiej przygodzie. :D
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty