Derka, kantary, powracam!

Hejka!

Trochę zaniedbałam bloga, ale polecą dwa posty w ciągu dnia więc nie jest źle, prawda? W tym poście pokażę derkę na LB i kantary na CL i TR (rany, ile skrótów :P).

Z kantarów jestem nawet zadowolona, okucia wyszły jako tako zgrabne.






Zrobione są ze skóry, a okucia jak zwykle z drucika.






Derka jest z mojego starego komina ;), a lamówka i zapięcia z tej samej skóry, z jakiej wykonałam kantary.






Nie będę się aż tak rozpisywać bo nie mam o czym ;)

W poniedziałek już muszę iść do szkoły i od razu zawalą nas sprawdzianami. Ferie spędziłam cudowne, ale strasznie mi smutno, że się kończą. Połowę ferii spędziłam z rodzicami i znajomymi na wyjeździe, drugą połowę przesiedziałam w stajni :P

Może zrobię osobny post ze zdjęciami czterokopytnych z ferii? Pomyślimy.

A jak Wam mija czas? Macie już ferie?

Do przeczytania!


Komentarze

  1. Ferie? Dobry żart, już zapomniałam, że coś takiego istnieje x-D
    Coraz lepsze te Twoje akcesoria, acz przyczepiłabym się do długości pasków policzkowych kantara arabki, na moje oko ciut za długie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! Paski policzkowe rzeczywiście mogą się takie wydawać, aczkolwiek ona ma chyba poprostu taki pysk.
      Pozdrawiam również!

      Usuń
  2. Chętnie przeczytam post o feriach w stajni ;) Co do akcesoriów to są naprawdę niezłe! Szacun za okucia-ja nigdy nie mam na tyle motywacji żeby je robić xD A co do dereczki myślę, że mogłabyś zrobić jej jeszcze jakąś lamówkę, chociaż i tak jest przyjemna dla oka <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczę co się da zrobić ;) Dzięki i pozdrawiam!

      Usuń
  3. Bardzo ładne kantary!i te okucia, które wyglądają jak okucia. Zazdroszczę! Jedyne co mnie gryzie, to długość pasków policzkowych, ale myślę, że szybko to nadrobisz. Ja mam teraz ferie. Pozdrawiam i liczę na jakieś fotki z ferii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Może faktycznie coś jest z tymi paskami skoro droga osoba zwraca na to uwagę... Oby następne były lepsze. Szykują się już kolejne dwa posty, także chyba będzie co tutaj czytać ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. *druga, ale też droga 😂

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty