Breyer Traditional Kennebec Count

 Hej! 

Mam dzisiaj dla Was opis dosyć rzadko spotykanego modelu - Kennebec Count! Jest to kasztanowaty ogier rasy morgan, produkowany w latach 2005-2007. Chłopak przyjechał do mnie z Niemiec, w całkiem okazyjnej cenie, chociaż w nieco gorszym stanie niż powinien.

Przyjrzyjmy mu się nieco! (Musicie wybaczyć mi jakość zdjęć, robione w domu w dość słoneczny dzień ;/) 


Ma falowaną, dość gęstą i długą grzywę oraz ogon. Popatrzcie na te pięknie rzeźbione kosmyki! 


Całokształt modelu niezbyt przypadł mi do gustu, nie pasuje do mojej kolekcji tradków. Jedna z tylnych nóg jest odciążona, odpoczywa. Jego klatka piersiowa jest bardzo wypięta do przodu a głowa w wysokiej pozycji. 


Ma dziwny typ budowy, to trzeba przyznać. Albo przypada do gustu, albo zostaje skreślony na starcie. 


Sprawia wrażenie lekkiego, delikatnego konia, choć od przodu jest bardzo barczysty. Poza tym, jako model faktycznie jest bardzo ciężki, waży porównywalnie tyle co Collecta Deluxe. 


Umięśniony zadek i gruby, obfity ogon. 


Przyznaję mu jednak, że ma całkiem urokliwy pysk, sami zobaczcie! 

Kennebec posiada również gwiazdkę - uwaga, to nie zdarcie ani żaden defekt! 

Ma lekko obdarte chrapy i końcówki uszu + spody kopyt. Widać, że ma swoje lata :P


Ale widzicie te kosmyki spływające na drugą stronę szyi? Bardzo dużo mu dają! 


Od góry widać, że wcale nie jest tak szczupły, jak wygląda od boku. 


Od spodu natomiast można zauważyć nieco cieni między nogami. No i zdarte kopytka ;) 

Na zakończenie jego oczko - niby takie zwykłe, a jednak bardzo ładnie się prezentuje! 

Model raczej nie zostanie u mnie. Aktualnie wisi na kilku grupkach sprzedażowych jak i olx, czeka, aż komuś się spodoba. Jeśli bylibyście zainteresowani jego zakupem, zachęcam! Dajcie znać w komentarzu, to podam dane do kontaktu :') 

Jak Wam się spodobał? 

Do następnego! 

PS Wybaczcie dość krótki opis, jak już napisałam ten model jest kwestią gustu, więc jego ocenę w dużej mierze pozostawiam Wam. 

PS 2 Trzymajcie kciuki za jego sprzedaż, bo niedługo po niej zjawi się u mnie więcej wycofanych modeli! 

Komentarze

  1. Ten model do mnie akurat totalnie nie przemawia, ale niezła zdobycz:D Trzymam kciuki za sprzedaż - dasz jakąś podpowiedź co do wycofki, na którą czekasz?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie też nie, stąd decyzja o sprzedaży :P Nie planuję jeszcze nic konkretnego, ale mam kilka modeli na oku, coś z nich na pewno do mnie przyjedzie!
      Dziękuję i pozdrawiam <3

      Usuń
  2. Powodzonka w sprzedaży ♡ Model nie trafił w mój gust, ale takiej perełki dawno nie widziałam ;P Chciałabym też sprowadzić coś ciekawego dla siebie, ale nie umiem w takie rzeczy i nie wiem nawet gdzie ich szukać xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaktus, Ty tutaj :0 Miło, że wpadłaś! Co do sprowadzenia - kwestia znalezienia dobrej stronki :P

      Usuń
    2. Śledzę od dawna, rozgościłam się <3 Muszę w takim razie trochę poszperać :b

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty