Czyżby sesja?

Hejo!

Naprawdę nie mam co robić, dlatego wstawiam posta :/ Szkoła mnie wykańcza, zabiera cały wolny czas. Kartkówki, sprawdziany, prace klasowe, miliony zadań domowych... Mam już dosyć! Do tego nie wiem, jak zorganizować swój tydzień, żeby mieć czas także na ten mały okruszek w internecie, jakim jest ten blog. Może coś podpowiecie? ;) Bo większość z Was jak sądzę, jest ode mnie starsza, a mimo wszystko jakoś radzicie sobie ze szkołą i do tego blogów też nie zaniedbujecie :)

                                  ~ ~ ~

Ale kończąc to narzekanie, przejdźmy do tematu posta! Skorzystałam z tego, że pogoda była znośna, bo zazwyczaj w jesienne dni jest tak zimno, że nie mam ochoty na nic.



Wcale nie są takie same, tu Czesiek jest bardziej z przodu ;)












Czesiu pozował w swoim kantarku pokazanym kilka postów temu. W końcu kto konia puszcza luzem :P


Fotek parę udało się napstrykać. Ogółem zastanawiam się, kiedy w końcu zorganizuję sobie aparat do zdjęć, bo telefon to masakra :P Podoba mi się ten zachód słońca w tle, ale zdjęcia są strasznie niewyraźne :/

Do napisania!

Komentarze

  1. Fajnie robi się zdjęcia podczas zachodów słońca!
    Ja nic nie podpowiem nawiązując do pierwszych zdań tego posta, przepraszam :P. Ogólnie to powiedziałam sobie, że będę coś wstawiała na swojego bloga gdy będę miała jakiś fajny nowy model, nic więcej.
    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i życzę w takim razie większej ilości przybywających modeli, abyś pisała na swoim blogu, bo trochę mi go brakuje ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Ciekawe fotki, niebo nadaje super klimat <3

    OdpowiedzUsuń
  3. *co do szkoły to ja też zaniedbałam bloga-łączmy się w bólu xd*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiem pod tym komentarzem ;) dziękuję i tak, łączmy się w bólu :')

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty