Spełnione marzenie - Hera

 Cześć wszystkim!


Na wstępie muszę Was przeprosić za moją nieobecność, byłam na wakacjach, a dodatkowo bardziej poświęciłam się instagramowi, na którym to odbywało się pierwsze rozdanie organizowane przeze mnie. Następnym razem planuję jednak konkurs, przedmiotem którego będzie figurka CollectA, ale do tego jeszcze dłuuuga droga :) 


Gdyby ktoś był ciekawy, byłam w Chorwacji, a przyznać muszę, że zawsze marzyło mi się popływać w takim lazurowym morzu... Chorwacja była najbardziej opłacalnym i najbardziej osiągalnym z wyjazdów za granicę w tym roku, stąd ta decyzja. Miałam porobione takie piękne fotki, znad morza, z zachodem słońca... A telefon mi je usunął. Czas się przestawić na aparat, naprawdę. 


Przywiozłam sobie jednak jakąś pamiątkę, końską oczywiście :) Ogier quarter horse Mojo nijak ma się do Chorwacji, ale usprawiedliwiam się tym, że był tańszy niż "mojaki" z Polski ;) Otrzymał imię Nugat aka Buritto, a przy wyborze pomagała Mooniś :D


Przechodząc do tematu posta, już jakiś czas temu udało mi się spełnić moje małe modelowe marzenie. O klaczy fryzyjskiej Schleich 2005 myślałam już na początku kolekcjonerstwa, lecz była modelem nieosiągalnym. Udało mi się jednak znaleźć ją na OLX w wspaniałej cenie i proszę, ślicznotka jest u mnie :D


Myślę, że znacie i widzieliście kiedyś tą piękność, może nawet macie ją w kolekcji? Uważam, że niepotrzebnie bym się tu o niej rozpisywała, zatem łapcie kilka jej zdjęć, może niezbyt zachwycające, ale są.








Jak tam u Was szkoła, ciężko jest? Trzymajcie się, życzę Wam siły i wytrwałości w szkole, coby nam tu blogi żadne nie poupadały :>


Do napisania!

Komentarze

  1. Jedyne co mogę napisać o Herze – gratuluję tak wspaniałego modelu, sama go ubóstwiam, ale raczej nie będzie mi dane mieć jej w kolekcji :(. Chociaż… Hm, nie wiadomo :).
    A jeżeli chodzi o szkołę… Heh, widać, że siódma klasa :/. W przyszłym tygodniu kartkówka z chemii, fizyki, angielskiego i jeżeli dobrze pamiętam, to jeszcze matematyki. Nieszczęścia zawsze chodzą para… znaczy, czwórkami :D.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja również zaczęłam siódmą klasę i jestem już po kilku kartkówkach, a szykują się sprawdziany... Co do modelu, ja też tak myślałam, a mam przyjemność gościć cudaczkę na półce :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Tak, ten model na pewno już na zawsze pozostanie obiektem moich marzeń, także gratuluję zdobyczy :) Klacz jest cudna, a jej maść pięknie mieni się na fotkach :) Wg. mnie dzisiejsze Schleichy nijak mają się do tych starych, które były o wiele dokładniej wyrzeźbione i jakoś tak bardziej chwytały za serce... Szkoda, że pozostały mi już tylko 4, ale mam nadzieję, że będą mi towarzyszyły jak najdłużej ;) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starsze Schleichy są cudowne :) Mam zamiar poszerzać stadko! Czterej wierni towarzysze, bardzo fajnie ;)
      Pozdrawiam również!

      Usuń
  3. Tu Konielka od Koniuszków, tylko nie zalogowana x)

    Cieszę się, że wakacje Ci się udały No i gratuluje klaczy - to jeden z moich ulubionych modeli, czekam na więcej sesji z nią:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się wyświetliło, że to Ty :) Dziękuję bardzo, w wolnym czasie chciałabym się gdzieś wybrać na sesyjkę ;)
      Pozdrawiam także!

      Usuń
  4. Zazdroszczę wyjazdu do Chorwacji, pewnie było cudownie. 😻 Szkoda usuniętych zdjęć, ale najlepsze chwile zawsze zostają w pamięci. Kara fryzka jest ładna gratuluję, chociaż mnie bardziej ciekawi konik z Mojo i czekam z niecierpliwością na recenzję albo zdjęcia! U mnie w nowej szkole fajnie, weekendowo, więc nadal mam czas na inne rozrywki. Mam nadzieję, że szybko znów coś napiszesz!
    Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Opis "modżaka" się szykuje, powinien wlecieć dzisiaj :) Dobrze, że póki co u Ciebie spoko.
      Pozdrawiam również!

      Usuń
  5. O rany, aż mi się łezka w oku zakręciła, bo mam tę piękność na dnie szuflady z innymi rzeczami, które mi teraz już nie są za bardzo potrzebne, ale z którymi nie umiem się rozstać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo :') Ja chyba też nie potrafiłabym się rozstać z piękną klaczką :3

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty