3 urodziny bloga

 Hej Kochani! 

Jak widzicie w tytule, dzisiaj blog obchodzi 3 urodziny. W zeszłym roku przegapiłam drugie, mój błąd. 

Dziękuję za te wspaniałe trzy lata. Osoby, które są ze mną od początku na pewno zauważyły ogromne zmiany w sposobie prowadzenia tego małego zakątka. Może pamiętacie nawet czasy, kiedy pisałam o wszystkich "pierdołach", wstawiałam, nie ukrywajmy, beznadziejne zdjęcia, próbowałam w malowanie koników i nieudolne sklejanie akcesoriów. 

Dojrzałam. Chyba. Nie kręcą mnie już stajenne historyjki, blog i jego modelowa tematyka zmieniła się diametralnie. Mimo wszystko czytelników nie ubyło, więc chyba nie jest tak źle ;D

Przy okazji, z racji, że dzisiaj Wielkanoc pokryła się z 3 rocznicą bloga, chciałabym Wam życzyć spokojnych świąt w gronie rodzinnym, smacznego dyngusa i mokrego jajka :P 

Żeby nie było tutaj tak pusto, łapcie fotkę cudownej Danash's Northern Tempest, która dołączyła dzisiaj do stadka i mam nadzieję, że doczeka się niedługo swojej sesji <3

Do napisania! 

Komentarze

  1. Gratuluję nowego konika (skarb!!) oraz 3 lat na blogosferze. To dużo i mam nadzieję, że szybko nie odpuścisz. Z dumą stwierdzę, że jestem z Tobą od początku i widzę jak bardzo się rozwinęłaś w modelarstwie, malowaniu, a nawet zwykłym pisaniu. Miło jest to obserwować i mam nadzieję, że będę tutaj wracać przez kolejne parę lat z jeszcze dłuższym podsumowaniem. Wesołych Świąt! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo <3
      Pamietam doskonale dziką radość z każdego komentarza, również Twojego :')
      Pozdrawiam i również życzę wesołych!

      Usuń
  2. Hah, nie miałam okazji Cię śledzić od początku Twojej historii z blogosferą, ale czasami czytałam te starsze posty i naprawdę widać, że zrobiłaś progres! :D
    Oby ten blog funkcjonował jeszcze wiele, wiele lat! :D
    Gratuluję nowego konia (cudo, naprawdę piękny *.*) i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i oczywiście wszystkiego najlepszego z okazji Wielkanocy, chociaż widziałam, że już na blogu u mnie widziałaś post z życzeniami ;D

      Usuń
    2. Dziekuje bardzo <3
      Pościk oczywiście widziałam ^^

      Usuń
  3. 100 lat! Jestem od początku (chyba?) i tak jak Blue widzę progress. Oby tak dalej ^^ wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty