Koci post

Hej!

Ostatnio musiałam się zebrać, żeby coś skrobnąć. Szkoła mnie ogranicza, posty będą rzadziej, ale teraz mamy weekend i z tego powodu piszę. Post o kotach, taki niecodzienny, ale posiadam w domu taką cudowną kulkę futra, więc stwierdziłam, że warto byłoby o niej napisać.

Leniuchujemy ;)
(wybaczcie zdjęcia w pionie ale tylko takie mam)

Zapewne każdy kto posiadał kota, zetknął się z podrapanymi rękami i meblami.
Moja mała potworzyca na szczęście (lub nieszczęście) podrapała nam tylko kanapę.


 Goldi (tak, naprawdę) - takie imię otrzymała w hodowli i nie zamierzaliśmy zmieniać, bo tak bardzo do niej pasowało, że po prostu zostało ;)


Jest rasy Neva Masquerade (coś podobnego do kotów syberyjskich)

Nie każdemu przypadłby do gustu jej charakter. Nasza kicia nie znosi przytulania, o głaskanie upomni się sama, kiedy będzie miała na to ochotę.


Dużo było z nią roboty, uciekała nam na balkon sąsiadów, skąd trzeba ją było wabić, a nie zawsze miała ochotę na przysmaki.


Poluje za nas na muchy, czasem je zjada jak ktoś nie przyuważy :|



Uwielbia drapanko pod brodą, ale nie pogardzi też głaskaniem po szyi.



Panicznie boi się małych dzieci, unika ich jak ognia. Nie wiem z czego to wynika, są za głośne?



Goldi nie przepada za przytulaniem, ale uwielbia towarzystwo, zawsze stara się być blisko nas.

Także chyba wszystko już wiadomo o moim futrzaku, taki odmienny post, ale niedługo wracamy do końsko-modelowych. Chyba zacznę ograniczać się do posta w tygodniu i to w weekend. Cóż, zobaczymy. Trzymajcie się, nie poumierajcie z wykończenia szkołą ;)


Ostatnie, przepięknie uchwycone zdjęcie ;)

Do napisania!

Komentarze

  1. Jaki słodki koteł! Przyznam, że nigdy nie słyszałam o tej rasie, i już wiem dlaczego - zbyt nowa :-P
    Nie zrzuca modeli z półek? Bo kot mojej siostry za każdym razem, gdy nas odwiedzają, doprowadza mnie tym do zawału, zwłaszcza w nocy x-D.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Nie, nie zrzuca, miejsce gdzie zazwyczaj stoją jest dość wysoko, ale po przemeblowaniu pokoju stanęły w starej drewnianej stajni i przymierzam się do przeniesienia ich na półki ;)
      Pozdrawiam również!

      Usuń
  2. Twoja kotka jest śliczna, a jakie ma ładniutkie oczy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna! Jak ja chciałabym mieć kota i to właśnie takiego z długą sierścią, ogólnie rzecz biorąc Goldi jest zdecydowanie w moim typie <3 Post bardzo interesujący, a charakter kotki bardzo ciekawy ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest śliczna, ale z charakteru to zdecydowanie nie mój typ. xD
    Pozdrawiam ciepło Ciebie i kotkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, no niewielu podoba się jej charakter.
      Dzięki i również pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty