Różne skale nad jeziorem

Hejcia!

Wybraliśmy się nad jezioro, nie byłabym sobą, gdybym nie skorzystała, więc wrzuciłam modele do plecaka, większe w siatkę i ruszamy :D

Siedzieliśmy w małym lasku, więc zdjęcia głównie tam, ale parę też w wodzie.

Także zapraszam do obejrzenia :)

Pierwszym fotografowanym był oczywiście Czesław ;) Bardzo dobrze się sprawdził... Chociaż była mała niespodzianka z jego strony ;)



Tutaj Czesiu w nowym kantarku mojej roboty :)


Regulowany na potylicy i zapinany na haczyk na podgardlu.


Robiony z warkoczyka z miętowej i białej muliny.






I w wodzie :) Czesiek stwierdził, że pozować nie będzie, wywalił się w wodę ;)



Żeby nie było, że sam Czesio, to tak jak w tytule, były też LB.


Gwiazdorek na torze crossowym :)



Hestia to mój ulubiony model z źrebaków, jakie posiadam ;)




Pożeramy...


Tina szarżuje na przeszkodę...




Łatka na tle wody...





Mam nadzieję, że foty się podobają :)

Do napisania!

Komentarze

  1. Wygrała Łatka. Zdjęcia: od tyłu, (takie refleksyje) oraz to ostatnie egzekwo jak dla mnie. U Tiny najbardziej podoba mi się to pierwsze, drugie jest takie bardziej ,,w ziemię". Jak widzę Twój aparat ma problem z niemalże każdym światłem, a te dwa jej zdjęcia są także najlepsze jeśli chodzi o kolorki.
    A czemuż to Hestia i Gwiazdor mają tyle nieostrych zdjęć? Oj, będzie musiała się ciotka nagadać przy Tobie na to wyostrzenie...
    Z sesji Cześka najbardziej podoba mi się to przybliżenie na nogi od tyłu.
    Jeśli mogę coś zasugerować, spróbuj robić zdjęcia konikom w skali LB z większej odległości - Czesiek ma pod tym względem lepsze foty. Na zdjęciu Hestii przy wodzie aż żal, że nie ma więcej tła. Zupełnie jakbyś się bała, że fala ją porwie niczym Shire Koniełki c;
    Chociaż nie należy popadać w przesadę, na ostatnich dwóch Łatka jest aż zbyt daleko. Poeksperymentuj c:
    Dodam, że odpowiednia odległość to też dobra ostrość ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, u mnie ostrość leży, a zdjęcia w wodzie taki dziwne bo starałam się nie złapać ludzi w tło ;)
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  2. Fotki w wodzie najlepsze! Chociaż też sugerowałabym robienie zdjęć z większej odległości. Zawsze można przyciąć i pozbyć się ludzi ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, spróbuję wykorzystać radę ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Niezłe fotki i ładny kantarek ;)
    Zdjęcia mają przyjemny, wakacyjny klimat, to chyba podoba mi się najbardziej <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne wakacyjne zdjęcia, najbardziej podoba mi się źrebaczek galopujący po wodzie. Dobra perspektywa i kompozycja :).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty