Niebanalne zdjęcia i nowe konie

Hejoszki!

Dzisiaj przychodzę z niebanalną sesją, którą mogę chyba zaliczyć do tych bardzo udanych :) Modelami na dzisiejszych zdjęciach było pięć moich nowych koni, a mianowicie Schleich' owych wycofańców! Niesamowicie się cieszę, że są u mnie, cudne koniska z nich <3

Poznajcie zatem Gangstera, czyli wałacha clydesdale:


Mimo statycznej pozy ubóstwiam ten model, jego malowanie i rzeźbę! Konie, jako, że zakupione z drugiej ręki, były dość poharatane, bo służyły za zabawki, a Ganguś (tak, ma zdrobnienie :D) był pooblepiany plasteliną. Porządna kąpiel jednak uratowała modele i mamy elegancika ^^

Ach, ten róż na nosku <3
Wałach ma rozpuszczoną grzywę i ogon, który jest skrócony, co kiedyś było dość popularne.
Jest maści (chyba) gniadej, ale nie mogę tego powiedzieć z całą pewnością, bo nie ma przyciemnionych nóg. Okolice nozdrzy są jednak ciemniejsze, co przemawia za moją teorią :P


Mamy tutaj duże uszy, skierowane w przód.


Przy okazji, co pewnie wiecie, ten model jest chyba najgrubszym Schleich' em jakiego kiedykolwiek widziałam! Posadzenie ludka graniczy z cudem O.O Jest on zatem masywnym koniem typowo pociągowym, muszę kiedyś zmajstrować mu uprząż ;)

Następnie, przedstawiam Wam Funkcję, czyli klacz hanowerską.


Jest ona największym odrapańcem, ale ma swój urok, poza tym mam zamiar trochę zamaskować jej te draśnięcia, ale tak, żeby nie robić od razu customa :')


Model przedstawia śliczną kasztanowatą kobyłę z koreczkami na grzywie. Widać w niej ten sportowy typ i naprawdę bardzo ją sobie cenię.


Świetnie prezentuje się na zdjęciach! Już dołączyła do mojego stadka hanowerów :)

Kolejnymi końmi są Alaska i Kawa, czyli klacze appalossa i tennessee walker.


Myślę, że po maści zorientujecie się, którą z klaczek ochrzciłam imieniem Kawa :D Jest  ona prawdopodobnie ciemnokasztanowata (lub jakoś inaczej, ale mam problem z rozpoznawaniem tych rodzajów :)). Ma nieregularne skarpetki i gwiazdkę na czole.


Uwielbiam ich łebki, szczególnie razem! Pozostając w temacie łebków, czy Wy też widzicie, że znaczna większość Schleich' ów, jeśli już, to ma łeb wykręcony w prawo? Chyba nie znam modelu, który miałby inaczej :o


Nogi Kawy ułożone są w ciekawy sposób. Jej prawe kopyto jest lekko odwrócone od lewego, co widać na powyższej fotce. Nadaje jej to realizmu, bo przecież konie tak całkiem równo nie stoją.


Alaska ma taki kucykowy wygląd, ale naprawdę ją lubię. Podoba mi się jej derka na zadzie, Jest dobrze wykonana, choć wygląda na raczej pryśniętą :P

Dwa zadki razem <3

Ostatnim modelem jest Sweetness, czyli Słodycz - kucynka rasy fell.


Od razu gdy do mnie przyjechała, dostała uroczą derkę :) Planuję już do niej kantar z uwiązem w komplecie.


Jest, jak mi się wydaje, maści ciemnokasztanowatej. Jej grzywa, już dość wyniszczona, w zasadzie nadaje jej uroczego wyglądu.


Jest przedstawiona w galopie, jej włosy są rozwiane. Ma delikatnie obrośnięte szczoty pęcinowe, co jeszcze bardziej daje jej u mnie na plus.


Na ogonie ma zapleciony warkoczyk.


Zobaczcie mojego sand splash' a w wykonaniu moim razem z Sweetness :P
Jestem bardzo zadowolona! Przypomina mi raczej konia, który skręca/zawraca.


Tutaj jeszcze kolejna, raczej nieudana próba.


A tu możemy przyjąć, że mamy zamieć xD


Kolejna zamieć ;P


Na koniec jeszcze kilka fotek na pniu.

Kawusia :>

Poniżej fotki z zabaw konisk na łące :D





Ktoś kogoś widzi, albo nasze klaczki obgadują mięśniaka ;)


Jestem bardzo zadowolona, szczególnie z tamtego sand splash' a :D
A Wam jak się podoba?
I co sądzicie o nowych koniskach?

Pozdrawiam, Apanama (lub Apaś, jak to wymyśliła Mooniś (tym razem ja się odwdzięczyłam ;)) :P)!

Komentarze

  1. Gratki nowych koni :). Sama mam klacz App i strasznie ją lubię.
    Zdjęcia zdecydowanie wychodzą Ci coraz lepiej!
    Pozdrawiam, Kava.

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże, jak ja Ci zazdroszczę felki, tylko jak dla mnie nie pasuje jej imię Fitness ok? (Jakby jedyne skojarzenie XDDD) Resztę modeli mam, i zgodzę się, są bardzo ładne ^^ Hanowerkę mam jeszcze z zestawu z jeźdźcem (i to wcale nie tak że wczoraj w mojej stajni (Schleichowej oczywiście XD) zginęła jedna dziewczyna ze zmęczenia bo była maltretowana przeze mnie farbami)
    A sand splash wyszedł Ci zayebiście, fajnie że masz takie miejsca do robienia fotek ^^
    Gangster u mnie jest jeszcze bardziej odrapany, bo przetrwał upadek ze schodów i inne tortury siostry mojej koleżanki ;_;
    Gratuluję zdobyczy i pozdrawiam serdecznie!


    Apaś :P
    To zdrobnienie tak mi do Ciebie pasujeeeee ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja tego miejsca nie mam, tylko jak czasem zdarzy się, że jestem u babci, to ona ma taki fajny ogródek :D
      Pozdrawiam Cię, Mooniś ^^

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Może zmobilizujesz się do zrobienia dioramy? Ja z uwagi na teraźniejszą sytuację za często u babci nie bywam i sama planuję się za takie coś zabrać :)

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Gratki nowych koni! Fajniutkie okazy - zwłaszcza Funkcja, ja również kocham ten model i moja również jest bardzo obdrapana, tylko, że przez moje użytkowanie haha. Zdjęcia jak zwykle świetne - No mówię, coraz lepsze:D Mała rada co do splashu: proponuje robić go ciut mniejszego i bardziej przy kopytkach (ale mi też to czasem nie wychodzi bo ogółem splashe to czarna magia). Zdjęcia z „zamiecią” jak dla mnie wyglądają super, ogrinalne i mają coś w sobie. Podobają mi się kolory - dużo zieleni:)
    Pozdrawiam i wyczekuje kolejnego postu:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Z tym splash'em to nie zawsze wychodzi i czasem już tracę cierpliwość, przy 50 próbie :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Gratuluję tylu nowości! Same stare, dobre szlajsie, nie jeden kolekcjoner by nie pogardził.
    Ładna derka na tej kucynce, swoją drogą ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę Clydesdala i Fela, poluję na nie okazyjnie już od kilku lat. Ogólnie gratuluję wszystkich modeli, można je już powoli nazywać perełkami. :D Jak już wszyscy, to i ja... Co stary Schleich to Schleich, nie ma co.
    Pozdrawiam i miłego dnia! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i również życzę miłego dnia!

      Usuń
  6. Graty modeli! Mam każdego z nich i każdego uwielbiam <3 Zdjęcia wyszły naprawdę ładne, sand splash wymiata ^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty