Arrow

 Hej, hej!

Dzisiaj mam dla Was opis ostatniego customa, jakiego miałam przyjemność wykonać. Arrow to drugi custom na moldzie źrebaka jednorożca z Collecty. I chociaż liczyłam na to, że dębująca klaczka wyjdzie lepiej, to zdecydowanie on góruje, nawet nad Alertem :') 

To kolejny z moich customów doprowadzony do końca, gdzie nie zmieniałam w połowie swojego zamysłu :'D Został kary, taki jaki miał być, z odmianami z refek, a nie znalezionymi na szybko, żeby przykryć jakieś plamy x) 

Arrow, jak już napisałam i jak widzicie - jest maści karej z odmianami. Ma oczywiście cieniowanie, ale uwydatnia się ono pod światło, tak jak u karusów być powinno. Machnęłam końcówki ogona i grzywy rozcieńczoną brązową farbą, żeby było widać trochę tego wypłowienia, ale to również widać raczej pod światło. 

Jeśli chodzi o sam mold, źrebak galopuje, ma podniesioną jedną nogę, ogonek i grzywa są rozwiane, uszy postawione i patrzy ciekawie przed siebie. 


Wracając do malowania, na głowie ma łysinę o ciekawym kształcie i oczywiście zaróżowione chrapki. Oczy ma brązowe i, co bardzo mi się podoba, lekko"przybrudzone" białka w oczach. Szczerze nie mam pojęcia czy to jakaś oznaka choroby, czy tak po prostu jest, widziałam parę koni z takimi białkami, miałam też to na refce, to zrobiłam :P Źrenicę ma poziomą, a oczka nabłyszczone. 

Z kopytek w zasadzie też jestem całkiem dumna, detale zrobiłam kredkami akwarelowymi, na nodze z odmianką kopyto jest oczywiście jaśniejsze. Na nóżkach obowiązkowo kasztany, nie zapomniałam o nich! 



Jeszcze zbliżenie na grzywę i ogon, oraz obowiązkowo rzut z góry i z dołu:




Jak Wam się podoba? Wolicie jego, czy poprzedniego źrebaka? A może Alerta :P? 

Do następnego! 

PS Mój ukochany Pepek już dojechał ^^ Za jakiś czas powinnam go obfocić, żeby Wam go tutaj przedstawić :D

Komentarze

  1. on jest piękny!!
    odmianka jest śliczna, świetny ten kształt! No i cieniowanie wygląda super - widać ogromny postep w Twoich pracach, czekam na więcej:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Z tym więcej może być ciężko, chociaż staram się wygospodarować trochę czasu na podłubanie w nowych ofiarkach :')

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się odmianka i cieniowanie. Super wyszedł!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie było mnie tu dłuższą chwilę, ale już pędzę komentować ;)
    Custom bardzo zacny, jestem pełna podziwu i uznania dla malowania <3 Szczególnie podobają mi się oczka, ale ogólnie dbałość o szczegóły robi wrażenie! :)
    Tak jeszcze z ciekawości zapytam - czy to zamówienie, czy do kolekcji własnej?
    Pozdrawiam ciepło! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja też zaraz wpadnę na Twojego bloga :D Maluch jest do mojej kolekcji, jeszcze nie czuję się na siłach brać zamówienia i chyba nie jest to droga, którą chciałabym iść :P Tackmaking zdecydowanie bardziej mnie przekonuje i zdałam sobie sprawę, że strasznie mało moich prac się tutaj ukazuje!

      Usuń
  4. Bardzo ładny z niego chłopak!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty