Nowe maleństwo

 Hello! 

Dzisiaj przyjechał do nas nowy kucyk! I to nie byle jaki, przygalopował prosto z Stajni Tatersal :D


Takie cudeńko gramoliło się z przyczepki! Kucykowy halter i tak był na niego za duży, ma taki mały łepek :') 

Jest śliczny, nieprawdaż? 

Taki malutki, że sięga ledwo do kolana :D Ale za to jaki uroczy i ciekawski :3


Nie miał problemu z pozowaniem do zdjęć :) Otrzymał imię Oreo, rzucone na poczekaniu przez moją siostrę, a do taranta zawsze pasuje C:


Razem z kucykiem przyjechały cudowne akcesoria! Bajka, nasza zwyciężczyni, z dumą nosi na półce zdobytą rozetę :P 

A tutaj, aż sześć czapraków! Są takie śliczne :3 Z racji tego, że mam też sześciu jeźdźców, na Hubertus w OJ Gold Horses wybierzemy się a przecudownym sprzęcie rodem z Tatersala! 

Dziękuję bardzo :*

                                      ~ ~ ~

Ale dawno nie było takiego stajennego posta! Jakoś tak naszło mnie, żeby w ten sposób przedstawić przyjazd Oreo :D Nie będzie tu wcale więcej takich stajennych historyjek (chyba, że chcecie :P), ale jak coś nowego przyjedzie to czemu by nie. 

Oreo swojego posta z dokładniejszym opisem na pewno się doczeka, ale mam do opisania jeszcze wycofaną klaczkę szetlandzką exclusive i mojego Peptoboonsmala :) 

Do następnego! 

Komentarze

  1. Trochę link się poprzekręcał, bo nie przekierowuje na mojego bloga c':.
    Sprzęt śliczny, gratuluję wygranej! :D
    Pozdrawiam :)

    PS. W końcu muszę wrócić do tej bloggerowej strefy, bo dawno się już nie odzywałam… :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojoj, faktycznie! Lecę poprawić :') Dziękuję bardzo i również pozdrawiam :3

      Usuń
  2. Śliczny nabytek! <3 Pamiętam, że gdy byłyśmy małe, to moja siostra miała ten model ;) (także, to już emeryt ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczę, z jakiegoś powodu byłam przekonana, że ten model jest większy. Nie lubię za bardzo imienia Oreo, ale do tego maluszka pasuje c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też spodziewałam się, że będzie większy, a tu taka kruszynka :3

      Usuń
  4. Cieszę się, że dojechał, a rozetka ślicznie się prezentuje na zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I tu w 100% pasuje powiedzenie "Małe jest piękne". Wygląda na dość stary model, ale i tak jest mega słodki. Szczerze? U mnie każdy model który ma przypadkowo wymyślone imię, ma najbardziej "dopasowane" imię (i najlepsze do zapamiętania ;) ). Czapraki śliczne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten model! ten kuc jest taki śmieszny XD

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty