Siodło bezterlicowe na kuca

 Hejka!

Dzisiaj przedstawię Wam pewien projekt, który tak szybko, jak pojawił mi się w głowie, tak szybko powstał. 

Naszło mnie na zrobienie siodła, tylko że na nadmiar skóry to ja nie narzekam :') Żadnych zapasów, aż tu nawinął mi się pod rękę czarny polarek. I spróbowałam. Efekt nie jest najgorszy, ale zresztą oceńcie sami :) 

Sama baza siodła to dwie warstwy polaru. Łęki (nie wiem, czy można je tak nazwać przy siodle bezterlicowym, ale każdy chyba wie o co chodzi :P) dostały swoją bazę z drucika, a na wierzch okleiłam je filcem. Spełniają swoją funkcję, więc chyba mogę być zadowolona ^^

Siodło posiada również kółeczka, o które można przymocować strzemiona, ale to już we własnym zakresie :P

Popręg to zwykły kawałek filcu z sprzączkami z bolcem. Szkoda tylko, że jedna jest większa od drugiej :') 


Zważywszy na niezbyt długi grzbiet kuca, siodło leży nieco zbyt z tyłu, ale na większych koniach powinno wyglądać dobrze. 


Myślę, że jest całkiem udanym projektem. Jest w pełni funkcjonalne, a przy tym bardzo mięciutkie! Aż chciałoby się w takim pojeździć :D

Poniżej widać "wymodelowany" łęk. 


A na koniec - można posadzić ludzika! Podoba mi się efekt końcowy, zawsze mogło być lepiej, ale ta również jest okej! 


Jak się czujecie po pierwszym dniu zdalnej nauki? Ja wyśmienicie! Zrobiłam aż trzy kantary na skalę trad :D Dwa z nich jeszcze dziś wyruszyły do nowego domku, a w zamian trafi do mnie kilka bodziaków do malowania ^^ Będzie co robić! 

Dziękuję za przeczytanie tego krótkiego posta i do następnego! 

Komentarze

  1. Widziałam już wcześniej. Podziwiam. Żeby zrobić coś fajnego nie mając zbyt wielu materiałów to trzeba się postarać. No i wygląda na bardzo mięciutkie i wygodne. :D
    Ja mam bardzo pracowity okres w szkole, więc trudno będzie wcisnąć chociażby zdjęcia. A taka fajna warstwa śniegu i słoneczna pogoda za oknem. :(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, znam to uczucie jak siedzi się w domu nad książkami, za oknem śliczna pogoda, ale na zdjęcia wyjść nie można ;(
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Zdalnej nauki powiadasz? Nie słyszałam o tym, mam normalnie zajęcia xD
    Anyway, wydaje mi się że już to siodło gdzieś widziałam (fb?) i już wtedy mi się spodobało, bo mimo że nie jest z jakichś "profesjonalnych" materiałów to jest dopracowane i przemyślane.
    Pozdrawiam cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, to siodełko pokazywałam również na grupkach facebook'owych :D Właśnie takie miało być - proste i funkcjonalne!
      Pozdrawiam również <3

      Usuń
  3. Jest świetne! Szacuneczek za klamry z bolcem, mi się nigdy nie udaje zrobić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Wymagają trochę pracy i nerwów, ale efekt jest zawsze świetny :D

      Usuń
  4. Siodło wygląda naprawdę super :D Ja na zdalnym niczego konkretnego nie porobiłam w sumie, jedynie zaczęłam nadrabiać zaległości w czytaniu blogów c':
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Czasem trzeba po prostu odpocząć :D
      Pozdrawiam i życzę wesołych świąt <3

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty