...

Hejka!

Nie mam pomysłu na tytuł posta, więc wybaczcie. Nie mam co robić z modelami - materiałów brak, na dwór wyjść strach i generalnie siedzę i się nudzę. Szkoły zamknęli, nie mam czego się uczyć, ani nawet czego porobić. Znudziły mi się trochę te stajenne posty, dlatego nie będę się wielce rozpisywać na temat każdego ze zdjęć, po prostu je wstawię. Przedstawiają jak gdyby przebieg jazdy:

1. Wsiadanie



2. Regulacja strzemion



3. Rozstępowanie i przygotowanie drągów na kłus


4. Kłus i drągi



5. Galop i skoki


Bonita postanowiła elegancko podnieść nóżki i przekłusować sobie przeszkodę x'D


(w międyczasie zapodziało się końcowe rozkłusowanie i rozstępowanie)

6. Zsiadanie



                                              ~ ~ ~

A tutaj lonżujemy sobie Księżną.




Może niedługo zabiorę się za coś ambitniejszego. Pójdę na sesję? Najwyżej zwieje mi modele. Póki co u mnie taki wiatr, że głowę może urwać! W okolicy zawaliło się drzewo, więc chyba jednak posiedzę w domu. Może spróbuję popracować nad dioramami? Cóż, zobaczy się.

Do napisania!

Komentarze

  1. A ja lubię takie stajenne fotki. Muszę też porobić! Diorama brzmi ciekawie! Jakiś specjalny plan?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym taką dioramę hali, mam nadzieję, że wypali :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Bardzo lubię tego typu stajenne wpisy, w których koniki zamieniają się w żywych sportowców ;)
    Trzymam kciuki za dioramę i życzę dużo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, również życzę zdrówka, które ostatnimi czasy chyba bardzo przydatne.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Fajnie to wyszło, chociaż zdjęcia skoków u Schleichy zawsze wyglądają dziwnie c':

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, chyba muszę zakupić jakiś model w pozycji skoku.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Żałuję, że mam tylko dwa ludziki. Trzymam kciuki za dioramę, bo ja sobie już tyle czasu obiecuję i nici z tego.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już niedługo zamówię podróbki Schleich, a mają tam ludziki, więc nowe będą straszyć twarzą kosmity xD
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty