Armagedon, że hej!

Hejoszki! 

Jejku, włączył mi się nowy blogger i nie mogę się odnaleźć ;P

Jestem jednak tutaj z opisem Armagedona, na który serdecznie zapraszam!

Koń to model Schleich 2007 (na brzuchu ma 2006). Stoi dęba. Konisko to śliczny karusek, ale dość ciężko robi mu się zdjęcia. 


Rozwiana grzywa, potargana przez wiatr. 


Koń jest dość szczupły, nie to co Storm z poprzedniego posta.


Ogier wymachuje przednimi nogami. Może walczy...? Choć nie jest tak realistyczny jak kolega z Southlands Replicas, to i tak jest urokliwy.

Wybaczcie uciekającego fokusa :P




Konik ma żyłki na pysku, co bardzo mi się w nim podoba.

Post wyszedł krótki, ale co jak co, ja nie potrafię robić opisów.

Zaczęłam się też ostatnio bawić w rzeźbiarza, mam na koncie trzy medaliony. Efekty pracy możecie zobaczyć na moim instagramie - @stajniaapanama 
Zapraszam!

Dziękuję za przeczytanie posta i pozdrawiam!

Komentarze

  1. Medaliony, jak na pierwszy raz, wyszły całkiem fajnie :). Jest parę niedociągnięć, ale są prawie niewidoczne, więc można na to przymknąć oko. Najlepiej wyszedł fiordzik, ma swój charakterek :).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny konik oraz zdjęcia, myślę, że model sprawdzi się w zdjęciach jako skoczek. :D
    Gratuluję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mógłby odegrać jakąś scenkę ;P
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Mi również włączył się ten nowy blogger i jest nieco dziwny x).

    Co do postu, uwielbiam tą figurkę!
    Posiadam ją w kolekcji (w prawdzie bez ucha:0) i zawsze był jednym z moich ulubionych Schleichów.
    Gratuluję konika i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój przyjechał właśnie bez końcówki ucha i migiem zamówiłam masę Milliput i stoi już w całości x)
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  4. Gratuluję zdobyczy, piękny z niego ogier ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bardzo nie lubię nowego bloggera, ale cóż poradzić :?
    Model jak zwykle śliczny :)
    Pozdrawiam ciepło :)
    NikaTi
    siren-singing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty