Ogier Storm - mój pierwszy model Southlands Replicas

Cześć, to znowu ja!

Przyznam, że już nie mogłam się doczekać, aż pokażę tutaj Storm'a, także lecimy!

Jest to ogier brumby maści... I tutaj pojawia się problem. Nie mam pojęcia ;) Jakby mnie ktoś zechciał oświecić to byłabym wdzięczna.
Koń stoi dęba, jest majestatyczny i piękny.


Podpiera się oczywiście na ogonie. Wszędzie pełno zmarszczek, napiętych mięśni i wiele innych szczegółów.


Uszy ma skierowane do tyłu - niewiele jest takich figurek.


Storm posiada odmiany na wszystkich nogach.


Ma rozwianą grzywę i ogon.


Wszędzie pełno cieni... Jestem zachwycona tym modelem.


I umie się tarzać ;)



Mój egzemplarz ma różowe okolice puzdra i odbytu...
 To mój model jest wadliwy, czy wszystkie tak mają?

Napisy zamiast być na brzuchu jak u Schleich czy CollectA,
 są małe i na pośladku, prawie niewidoczne.
Jeszcze tylko fotka dwóch dębujących przystojniaków :) O mustangu będzie następny post.


Podoba Wam się ten model? Macie go już?

Do napisania!

Komentarze

  1. Jeej, czekałam na ten opis!:D
    Jak wiesz sama niedawno kupiłam za równo ogierka jak i klacz, i uwielbiam ich:3
    Muszę się zgodzić, ma masę szczegółów! No i właśnie sprawdziłam, czy mój model też ma takie różowe miejsca i odpowiedz brzmi: tak, nawet bardziej różowe XD.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Ciebie widziałam - zazdroszczę klaczki! Czyli nie jest wadliwy, bardzo się cieszę.
      Także pozdrawiam!

      Usuń
  2. Gratuluję pierwszego Shoutlanda! :D
    Ogierek rzeczywiście piękny, ale u mnie raczej się nie znajdzie :/. Już troszkę dużo mam tych modeli…
    Hm, może jest to brudny kasztan? Dosyć podobny, ale nie wiem :).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Do brudnego kasztana nie pasuje mi grzywa, choć też się zastanawiałam...
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Jest piękny! Ogromnie gratuluję jego zdobycia bo ja jakoś zawsze przegapię moment w którym jest dostępny na monocerusie. :P
    Wydaje mi się, że to po prostu kasztan z jaśniejszą grzywą ale nie jestem pewna.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny! Ogier ze schleicha wygląda przy nim bardziej sztucznie, ale oba konie mają w sobie dużo uroku. Nie będę się rozpisywać, bardzo lubię tę rzeźbę i liczę, że kiedyś u mnie zamieszka. :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tak, Schleich'owy model nie wygląda już tak dobrze przy Southlandzie, ale i tak bardzo dobrze się go trzyma w łapkach.
      Pozdrawiam i życzę powodzenia w polowaniu :P

      Usuń
  5. Gratuluję tak świetnej figurki <33
    Niestety sama niedawno się go pozbyłam, jakoś przestał cieszyć me oko, choć nadal uważam, że jest superowym modelem ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Może niedługo wypatrzysz inną figurkę, którabędzie cieszyć i oczy, i serduszko ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Gratuluję nabytku! Ten model na pewno wyróżnia się wśród innych tej samej skali ;) I zawsze mi się podobał... choćby ze względu na maść :) Niestety do tej pory nie udało mi się go kupić :( Ciągle coś stawało na przeszkodzie... albo zwyczajnie o nim zapominałam. Ale mam nadzieję, że jeszcze kiedyś dołączy do mojej kolekcji ;) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i życzę powodzenia w zakupie przystojniaka! Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Piękne konisko, gratuluję (trochę poniewczasie xd)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty