Happy kucyk :D

Hejka!

Happy nareszcie doczekała się swojego opisu! Ile mi to zajęło... Zebrać się, zrobić fotki, usiąść i napisać post... Nie zrozumcie mnie źle, bo bardzo się cieszę publikując coś na tej stronce, ale ten letni upał sprawia, że nic mi się nie chce. W tym miejscu też nie zinterpretujcie tego w zły sposób - ja bardzo lubię lato! Zwykle jednak jestem wtedy "zamulona" i mam nadzieję, że sami wiecie, o co chodzi.

Przy robieniu zdjęć kucynce na tym podjeździe, mój telefon wywrócił się ekranem w dół i mam rysę, a dodatkowo nie mam szkła ochronnego :/ Widać wszystko zmierza do tego, bym zainwestowała w aparat. Chodzi to za mną od samego początku i mam nadzieję, że kiedyś się uda.

Przejdźmy do samego opisu. To znaczy, ciężko nazwać to opisem. Po prostu napstrykałam zdjęć kucykowi z każdej strony i wstawiam z moją opinią, ale zwyczajnie lubię to robić.


Happy miała być maści... No właśnie, jakiej? Nie mam pojęcia co to miało przedstawiać, zechciałby mnie ktoś oświecić?


Jeśli zacząć mówić o jej pozie, mnie się wydaje, że jest ona w fazie lotu w galopie, ale stoi zwyczajnie bez podstawki. Kiedyś uznałabym ją za pokrakę, jakich mało, ale teraz doceniam jej plusy.


Przedstawia ona klaczkę mini szetland. Jest zupełnie inna niż moja Stella (kucka mini shetty Schleich). Schleich'owe konisko jest grubiutkie i ma krótkie nóżki, z kolei koń Collecty jest szczupły i ma długie nogi. Niestety nie zrobiłam im obu zdjęć porównawczych, wybaczcie.


Happy posiada długą grzywę i ogon, falujące w takt ruchu.


Ma takie tycie uszka i kopytka :3


No i umie stawać dęba! Zadziorna z niej rozrabiaka!


Klacz ma dosyć mały pysk w kucykowym typie. Jest krótki i jak na tak małą kobyłkę, dobrze wyrzeźbiony.


Niektóre zdjęcia są zrobione nie z jej perspektywy, a bardziej z góry, co też ma swoje wytłumaczenie, bo konik jest zaskakująco mały! Mniejszy od źrebiąt, ale tu nie ma się co dziwić, taka rasa.


W mojej wyobraźni to taki bystry, lubiący czasem popsocić konik :)


Happy ma strzałki, ale kasztanami nie została obdarzona :P


Jeszcze fotka z ręki, żeby pokazać
 Wam napisy na brzuszku i rzeźbę  "od spodu"
Co sądzicie o tym modelu? Ja jestem mile zaskoczona!

Dziękuję za przeczytanie i do następnego!

Komentarze

  1. Ja mam ją już od dawna i od samego początku mnie zauroczyła :). Taki maluch z niej.
    Wydaje mi się, że maść miała przedstawiać jabłkowite coś :). Ale nie jestem pewna

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jabłka, a raczej coś, co miało je przypominać, zauważyłam, ale maść, na której tle się prezentują nadal jest zagwozdką.
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. http://genetykaumaszczeniazwierzat.pl/konie/modyfikatory/jablkowitosc/ – może to jest ta szampańska (na prawie samym końcu)?

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Dopiero teraz sobie przypomniałam o tym komentarzu i że na niego nie odpowiedziałam. Bardzo możliwe, że to ta, dzięki : D!

      Usuń
  2. Bardzo ładna, od zawsze ją chciałam, ale rossmanowa cena mnie lekko odstrasza, a jej wielkość jest nikła, także jeśli się u mnie pojawi, to tylko przypadkiem. Co do maści myślę, że to karosrebrny lub pieczarkowaty, ale możemy gdybać. Równie dobrze może być to siwek w trakcie zmiany koloru. Gratuluję klaczki i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Może warto zapytać Nathing, ona się zna na pewno lepiej ode mnie :P
      Pozdrawiam również!

      Usuń
  3. Zauroczyła mnie jej dwupozowość. Gratuluję nabytku ;D Chociaż ja widziałabym ją jako bułaną tobiano, bo ta maść, chociaż fajna, jakoś mi nie pasuje :p
    Pozdrawiam,
    Riley

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Kto wie, może kiedyś się zbiorę i ją pomaluję... Jej maść przez te dziwne kropki mające najpewniej udawać jabłka, jest nierealistyczna.
      Pozdrawiam również!

      Usuń
  4. Bardzo ładny z niej model, choć nie wiem czy chciałabym ją na półce.
    Nie do końca jest w moim typie, jednak ma swój urok ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten urok ma i mnie się akurat podoba.
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  5. Ładny z niej model, taki „charakterny”:D
    Chociaż odstraszają mnie te jabłuszka, ostatnio sama o tym pisałam - takie zwykle kropki. No i podoba mi się, że można ją ustawić w 2 pozach, na pewno super sprawdzi się w różnych splashowych fotach:D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, splash'owych fot już kilka miała i jest super!
      Pozdrawiam również :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty