Precelek

Hejo! 

Dzisiaj przychodzę z opisem mojego przyspieszonego prezentu na Dzień Dziecka. Zamówiłam sobie od osoby prywatnej jeden z modeli górujących na mojej chciejliście, pewną schleichową staroć, mianowicie wałacha szetlandzkiego z roku 1995/96.

Jest przeuroczy i bardzo mi się podoba, a ponadto jest najstarszym modelem w mojej kolekcji. Otrzymał imię Precel :D


Wygląda mi na bardzo spokojnego kucyka ze szkółki, chociaż jego wyraz pyska jest taki smutny. 


Idealnie kluskowaty, jak pełnoprawny szetland :D Duży brzuszek, krótkie nóżki, no typowy kucyś. 


Gęsta grzywka niesfornie opada na jedno oczko. 


Ogonek również jest gęsty. 


Pysk w całej rzeźbie podoba mi się najmniej, ale nadal jest bardzo uroczy. 


Jest tylko dosyć szeroki. 


Popatrzcie tylko na te malutkie kopytka! 


Spojrzenie z góry. Widać przedziałek na grzywie, fajny detal. 


I od spodu. Mój egzemplarz jest dosyć poobdzierany, ale za bardzo tego nie widać, a za to jego cena była duuużo lepsza. 


Co o nim sądzicie? Chcielibyście go przygarnąć? 

Pozdrawiam! 

Komentarze

  1. Wow ale data. Piękny jest chętnie bym przygarnęła takie ciasteczko hah.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie jest dosyć stary :D Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  2. Jest prześliczny aaaa. Zazdroszczę! <3 Taki typowy kucyk, do przytulenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. pierszy raz widzę ten model, data imponująca!!:o ale jest przeuroczy, tak jak powiedziała Alive, ja bym przytuliła x).

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie stare schleichy mają w sobie urok i są jednymi z moich ulubionych. Gratuluję nowego nabytku :)

    Pozdrawiam
    Lynn z windbell-studio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :3 Dziękuję i pozdrawiam!

      PS Zaraz wpadam sprawdzić Twój blog, bo chyba mnie tam jeszcze nie było :)

      Usuń
  5. Przesłodziaśny :3. Najchętniej bym go przytuliła (tak jak Koniełka i Alive :)), haha :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja również bym wymiziała :D
      Pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty