Towarzyska Sztafeta Jeździecka w Stajni Apanama

 Hejka!

W końcu dopracowałam ten post i z wielką przyjemnością mogę Was zaprosić na Towarzyską Sztafetę Jeździecką w Stajni Apanama! Uprzedzam, że nieco pozmieniałam tutaj zasady pod siebie, ale sens jest ten sam :P 

Zawody odbędą się 25.06, jako pierwsze zawody wakacyjne :D, a przesłanie zgłoszeń macie czas do 15.06, po terminie też przyjmę, aczkolwiek wolałabym nie. Przesyłać można na mój e-mail martawozniak343@gmail.com

Zaprezentuję Wam zasady, a potem szybciutko kategorie.

Pary (z racji tego, że to sztafeta, razem jeźdźców) mają do pokonania ten sam tor przeszkód. Ich czasy dodajemy, a suma to ostateczny wynik drużyny. Za zrzutkę otrzymujemy 4 pkt. karne, za nieposłuszeństwo konia również 4, a za każdą sekundę opóźnienia (o normie czasu później) - 1 pkt. karny. Upadek jednego jeźdźca oznacza eliminację drużyny.

Kategorie:

Kuce od lat 5, wysokość przeszkód 80 cm, norma czasu (już zsumowana) - 1 min.

W tej kategorii razem startować mogą tylko kucyki, sprawiedliwie, w końcu koń ma łatwiej od małego kuca :P

Konie od lat 5, wysokość przeszkód 100 cm, norma czasu (już zsumowana) - 1 min. 10 s.

W tej kategorii startują konie, ew. konie zimnokrwiste, ale one raczej nie są wybierane do takich konkurencji.

1. Można zgłosić kilka drużyn, ważne, żeby jeźdźcy byli w liczbie parzystej, oraz, żeby napisać kto z kim startuje. W tym wypadku jeździec może jechać tylko na jednym koniu i tylko w jednej kategorii razem ze swoim partnerem.

2. Do tego należy dodać opis zachowania konia, jego ewentualne zrzutki czy nieposłuszeństwa, chciałabym też opis zachowania jeźdźca, a także ich podstawowe dane, takie jak imię, nazwisko, wiek jeźdźca, no i imię, wiek, rasa konia. Zaznaczcie też w jakiej kategorii startujecie.

3. Do zgłoszenia potrzebuję zdjęcia każdego jeźdźca z osobna (czyli w sumie dwa na drużynę). Można nadesłać dodatkowe, na którym obie pary będą razem. Preferuję fotki od boku, będzie mi łatwiej z wycinaniem tła w przypadku takich zabaw jak przy naszych poprzednich zawodach. Sprzęt konia i jeźdźca jest mi obojętny.

Zwycięzców będę wybierać poprzez losowanie i pod wynik losowania dostosowywać opisy przejazdów, mam nadzieję, że podołam :P

Anonimowcy, osoby nieposiadające bloga itp. również mile tutaj widziane! Wystarczy w mail'u podać nazwę, pod jaką chcecie funkcjonować (np. Stajnia Marzenie, czy coś podobnego) i nazwę swojego instagrama, facebooka, kanału na youtubie czy jakiegokolwiek innego portalu społecznościowego, gdzie dzielicie się swoją konikową twórczością (nieobowiązkowe). Dobrze by było, gdybyście w komentarzu, także anonimowcy, dali znać, że przesłaliście zgłoszenie, będę wiedziała czy się martwić, jeśli nic do mnie nie dotrze. 


                                                                            ~~~

Próbowałam zrobić coś oryginalnego, podoba Wam się taki pomysł? Czekan na Wasze zgłoszenia i do zobaczenia u nas :P! 

PS Jeśli czegoś nie uwzględniłam piszcie, tak samo, jeśli macie jakieś pytania co do zawodów to chętnie na wszystkie odpowiem!

Komentarze

  1. O taaaak, ruszamy bologosferę modelarską. Tego mi było trzeba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze by było ruszyć z kopyta :D
      Z miłą chęcią ugościmy wszystkich jeźdźców na zawodach u nas :P

      Usuń
  2. Świetny pomysł! Jak tylko skończę lekcje lecę wybierać pary i wszystko dosłać. A mam jeszcze pytanko:
    Czy zdjęcia mają być na jednolitym tle czy na dworzu? Bo mówisz że z wycinaniem i myślę że na jednolitym tle będzie ci łatwiej c:.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być na dworze, jeszcze nie wiem czy będę się z tym bawić czy nie :')
      Cieszę się, że bierzesz udział i pozdrawiam!

      Usuń
  3. Na pewno wezmę udział, tylko muszę poczekać na dobre światło, bo wczoraj przez 5 godzin padało i grzmiało, i dzisiaj znowu jest ciemno… :c
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To życzę dobrej pogody i również pozdrawiam :D

      Usuń
  4. A ja też mam zapytanko: każdy jeździec leci na swoim koniu czy koń jeden na parę? I zdjęcie każdego jeźdźca ale na koniu czy bez konia? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy jeździec na swoim rumaku i zdjęcia raczej na wierzchowcu :D

      Usuń
  5. Cieszę się, że też coś organizujesz. :D Oczywiście weźmiemy udział!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczyłam zawody u Ciebie i przypomniałam sobie, że już czas organizować te wakacyjne :')

      Usuń
  6. Super pomysł, miałam obfotografować parę już kilka dni temu. Trzeba się spiąć :D

    Pozdtawiam
    Sayto aka Łowca much

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Będzie mi niezmiernie miło, jeśli będzie jakaś para od Ciebie :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty