Sesja nad jeziorkiem :D

Hejcia!

Dzisiaj pojechałam z rodzicami nad jezioro, skorzystałam i wzięłam niektóre modele :) Sesja krótka, ale było tyle ludzi, a wstyd było mi się tarzać z plastikowymi konikami, choć nie powinno, bo to w końcu moje hobby i nikomu nic do tego :P

Tak więc zapraszam do obejrzenia fotek:


Specuś pozował przy drzewku :)


Takie inteligentne spojrzenie x)


To drzewo tak idealnie pasowało do Speca (a może to Spec pasował do drzewa?), że nie mogłam się powstrzymać, żeby nie cyknąć mu fotki ;)


Tarzanko, czyli co Afera lubi najbardziej :P




Wspólny galop po piachu.


Całkiem ładne i nie do końca (a może i tak?) zepsute przez ludzi w tle.



Tradycyjnie Gwiazdeczka coś odpala, dębowanko uchwycone :D



I jedyne zdjęcie przy wodzie, na serio było dużo ludzi o.o

To by było na tyle.

Do przeczytania!

PS Był ktoś na koncercie Luxtorpedy i Darii Zawiałow w Gdyni?

Komentarze

  1. Fajnie że wybrałaś się nad jeziorko, ja w tym roku nad wodą byłam tylko kilka razy i żałuję. :(Fajne fotki, najbardziej podoba mi się ta ostatnia w wodzie. I nie byłam na koncercie, ale z chęcią bym na Darię pojechała. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobienia jakiegokolwiek zdjęcia bez ludzi w tym tłumie musiało być strasznie trudne :-O szczególnie podoba mi się to ostatnie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście mieliśmy ustronne miejsce pod drzewkiem, gdzie mogłam pstryknąć fotki ;)
      Pozdrawiam również!

      Usuń
  3. Eh, znam to, uczucie wzroku tych innych ludzi nie jest fajne ale nie powinno to nas odciągać od sesji!:)
    Byłam w Wenecji to jedna pani nawet mi zdjęcie zrobiła o ile dobrze pamietam, nie miałam nic przeciwko, ale ciagle się zastanawiam co ludzi tak w tym dziwi :)
    Post bardzo kreatywny, i super zdjęcia:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli tamta pani zapytała Cię o zgodę, czy tak poprostu pstryknęła? Dzięki i pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty