Nie do końca - rząd na skalę LB

Hejoszki!

Dzisiaj z braku zajęć usiadłam i zaczęłam dziergać coś dla moich modeli. Stworzyłam siodełko wszechstronne i ogłowie z nachrapnikiem polskim (?). Do ogłowia nie dorobiłam sprzączek, bo zrobiłam je z dość rozciągliwej skóry i brak tego elementu może ujmuje mu realistyczności, ale ma swój urok i jestem z niego zadowolona.


Taki ciekawski :3



Na to zdjęcie nie dopięłam popręgu bo nie miałam ochoty walczyć z mikroskopijnymi sprzączkami ;)


Siodło nie posiada strzemion ani poduszek podbicia, wiecie jak to ze mną jest. Mam nadzieję, że je jeszcze kiedyś skończę. Po prostu chciałam je pokazać.



Siodło starałam się zrobić o profilu wszechstronnym ale trochę dziwne wyszły te tybinki. Z kolei poduszki kolanowe bardzo mi się podobają.

W planach mam jeszcze siodło na moją arabkę Deluxe, zobaczymy czy plan wypali :)

Jak Wam się podoba komplecik?

Do napisania!

Komentarze

  1. Moje pierwsze ogłowia były "zapinane na klej", to były czasy...
    Komplet niczego sobie, siodło do dopracowania, ale ogłowie estetyczne ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię robić rzędy na tym modelu, chyba tylko dlatego nadal u mnie jest. Czaprak ma śliczny kolor i jest ładnie obszyty, chociaż wydaje się ciut za duży na Trawersa. Siodło ładne pasuje do konia, brakuje mi jedynie poduszek pod terlicą, ale ogólnie cacy, z każdym kolejnym będzie lepiej. Ogłowie też ładne, nie przeszkadza mi brak sprzączek, jedno z moich pierwszych było zapinane na rzepy! Sumując, zestaw jest dość fajnie zrobiony, nie uważam się za mistrza w robieniu ubranek na plastiki, ale okiem zwykłego śmiertelnika dobrze się patrzy, moim ulubieńcem jest siodło, czekam na kolejne prace i postępy.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czaprak był po prostu krzywo założony ;) Myślałam, że był krzywy... Nigdy nie mam cierpliwości do poduszek podbicia :/ Ja jestem tak leniwa, że nawet na zrobinie ogłowia na rzepy mnie nie stać ;) Następny zestaw już się robi :) Dziękuję bardzo za miłe słowa i pozdrawiam!

      Usuń
  3. Oj gdybyś widziała moje pierwsze siodło (zrobione z czerwonej pianki i zapinane na rzepy xDD) No powiem Ci, że ten naprawdę jest niezły, widać, że dopiero zaczynasz robienie tego typu akcesoriów, ale zapowiada się naprawdę dobrze <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty