Pierwszy "giga" rząd + nowi przybysze :D

Hej!

Przez kilka dni bez wytchnienia *no nie do końca ;)* tworzyłam i stworzyłam! Prezentuję Wam mój najnowszy rząd, czyli rząd na arabkę Deluxe! Ma wiele niedociągnięć i wszystko mogło być lepsze, ale i tak jestem pod wrażeniem, że dałam radę, bo takie wielkie projekty kończą w połowie ;)

Tło zdjęć też nie powala, a że robione wczesnym, ale wieczorem, więc musiałam użyć lampy błyskowej :(

Już dość narzekania, zapraszam! :)


Nie sądzicie, że poduszki podbicia są za duże? Ale są, nie to co w poprzednim siodle.


Siodło posiada regulowane strzemiona, popręg zapinany na jedną przystułę. Sprzączki wyginałam sama.


Ogłowie tym razem posiada regulację na nachrapniku, podgardlu i paskach policzkowych.


Kolor plasteliny, którą przyczepiłam wędzidło (brak u mnie gumki chlebowej), kojarzy mi się z pieniącym się koniem.


Piękny pyszczek Melodyjki <3


Nie posiadam lalki w skali Classics,czy też Traditional, więc użyłam lalki Wonderwoman mojej siostry :/ Ta panna zupełnie się nie nadaje :(


Tu już się ciemność zaczyna...


Do siodła starałam się dorobić najmniejsze detale, typu szlufka, przez którą przekładamy puślisko.


Te wielkie poduchy... Poduszka kolanowa jest i może dacie radę zauważyć z tyłu coś jak tylna poduszka kolanowa ;P


Sa też ozdobniki na skrzydełkach...


Wiem, że ta lalka raczej nie przybliży Wam wymiarów siodła, ale chciałam pokazać jak COŚ siedzi na tym koniu ;)

                                    ~ ~ ~

Teraz druga część posta, nowi mieszkańcy!
Przybyły do mnie z sąsiedniej półki mej siostry i są to ogier ardeński Schleich i ogier haflinger tej samej firmy :3
Cudni są!

Znowu ta lampa...


Dostali imiona - haflingerek to od teraz Kastor, a arden to Berlin <3 Tym samym moja kolekcja liczy już 33 figurki, mało bo mało, ale mam nadzieję dobić kiedyś większej liczby.

Zmykam już bo mało czasu, więcej o tych cudownych jutro.

Do następnego!

Komentarze

  1. Rząd mi się podoba, siodełko fajnie leży na klaczy, myślę, że już zrobiłaś postępy. Co do nowych panów, to czekam na posty o nich, bo już mam ochotę na dyskusję.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, post się pisze, ale chyba wstawię go za tydzień, bo jadę za granicę i nie będę miała możliwości skorzystania z neta :/
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Widać progres w Twoich rzędach :).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę! Rząd jest naprawdę ładny, schludny i dopasowany ;) Bardzo mi się podoba, to chyba jedna z Twoich lepszych prac <3
    A na recenzje haflingerka już czekam, bo ardena na swojej półce mam już od dawna^^
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, a krótka, bo krótka, ale recenzja jest ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty