Posty

Hejka!

Taki króciutki szybciutki pościk, w którym muszę Was poprosić o radę co do formy postów na tym blogu. Nie mam pojęcia, co wolicie czytać, a nie chcę raz opisywać moich akcesorii, a raz jazdy dziewczyn. Nie wiem, czy traktowanie figurek jak żywych koni jest... okej? Dlatego chciałabym tworzyć tego bloga też trochę dla Was, bo, jak większość blogerów mawia, czym byłby blog bez swoich czytelników :) ?  Jeśli wolelibyście opisy akcesorii i inne tego typu rzeczy, potrzebowałabym mocnego kopa motywacyjnego, żeby zacząć tworzyć dalej. Jeśli miałabym opisywać jazdy dziewczyn, potrzebowałabym na nie pomysłów. Sama też nie wiem co odpowiadało by mi bardziej.  Także mam nadzieję, że coś doradzicie :)

I tym dzikim akcentem ;) kończę tego jakże długiego posta.

Pozdrawiam wszystkich czytelników!
( jeśli ktoś tu jeszcze został i nie umarł z nudów )

Komentarze

  1. Ja osobiście nie przepadam za ożywianiem modeli, ale za to chętnie oglądam same modele i akcesoria ;-)
    Niemniej jednak to Twój blog i ważne żeby pisanie sprawiało radość przede wszystkim Tobie :-D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za opinię, chyba będę musiała się ścisnąć i usiąść do jakiegoś rzędu :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Hm w sumie już mnie nie bawią modelowe opisy jazd, ale nie mam nic do nadawania imion modelom i wyprawiania ich co jakiś czas na zawody (np. Do stajni Tatersal :p ), ale bardziej preferuję akcesoria, opisy modeli, pogadanki. Lubię tematyczne posty, ale tak, jak pisała Ola, Ty również masz czerpać przyjemność z pisania i tworzenia, nie tylko czytelnicy.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się doczekać aż ktoś takie zawody zrobi, bo sama w sumie też bym mogła, ale boję się, że nikt by się nie zgłosił :P Mi przyjemność sprawia pisanie i o tym i o tym, ale chyba większą satysfakcję mam gdy zaprezentuję swoje akcesoria ;) Może coś się jescze tutaj zmieni...
      Pozdrawiam również!

      Usuń
  3. Powoli i do przodu. Można stopniowo coś zmieniać, ygh też się zastanawiałam nad takim czymś, tylko w nieco innej formie (minimalnie zmienionej). Może kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze piszę posta jak mi akurat coś do głowy przyjdzie, chociaż jak patrzę to mam same opisy modeli cx
    Wydaje mi się, że powinnaś spróbować czegoś nowego. Bo patrząc na ten post mam wrażenie - może nieprawdziwe - że nie cieszy Cię ani ta forma, ani ta. Możesz robić formę, która już jest, ale możesz też wymyślić własną, jakąś, która przyniesie Ci radość :) Przede wszystkim zgadzam się z Alive i Olą, że najważniejsze jest, abyś Ty miała frajdę! Jak patrzę na modelowe blogi, to każdy jest inny, zależnie od tego, co woli pisać jego właściciel :)

    Po prostu zastanów się, co Ty chcesz tu robić c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię opisywac akcesoria, mam wtedy tą "satysfakcję", że komuś się one podobają. Co do opisu jazd, w sumie większą radość sprawiało mi cykanie fotek niż pisanie ;)
      Dziękuję za komentarz i pozdrawiam!

      Usuń
  5. Ja lubię w blogach właśnie indywidualność, to, że ktoś na jednej stronie może pokazać część siebie, dzięki czemu możemy poznawać osoby z naszych hobby ^^
    Rób to w czym czujesz się najlepiej, ja i tak tutaj zostanę i będę patrzeć na Twój konikowy rozwój ^^
    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty