Długa sesja zdjęciowa

 Hej hej hej! 

Dzisiaj przedstawię sesję zdjęciową nad morzem, zrobioną jakiś czas temu. 

Zaczynam ogarniać jak to się dzieje, w jakiej kolejności blogger dodaje tu zdjęcia itd. Może w następnym poście jakoś to ogarnę. Tutaj są mniej więcej po kolei, także jest dobrze. 

Pierwsza fotka to efekt mojej zabawy filtrami. Wygląda to bardziej na zachód słońca, kiedy zdjęcie nie wychodzi już takie prześwietlone tylko dobrze nasłonecznione. 

Na tej sesji miał okazję się wykazać Nugat aka Buritto aka Bułek (dostał kolejne przezwisko, przypomina mi dobrze przypieczoną bułeczkę :P) 

Bardzo podoba mi się maść i krok tego konia. Poza tym wracają wspomnienia, nasze morze nie jest może tak piękne, ale przypomina mi Adriatyk w Chorwacji... 

Jego klapnięte uszko nadaje mu uroku :3



Następnie pozował Heros. Widzicie te latające, rozmyte mewy w tle x)? 






Bardzo podobne ujęcie do tego u Wolfhorse 
(wybaczcie, że znów nie dam linka) 

Storm podniósł barierę nieco wyżej, pozował, muszę przyznać, o wiele lepiej niż poprzednicy ;) Niestety jego zdjęcia nie wyszły tak dobrze, z uwagi na wręcz mieniącego się ogiera. Odbijające się słońce boli w oczy, nie? 


Poniższe ujęcie bardzo mi się podoba. Ostrość na młócące nogi, delikatnie rozmyta głowa. 


To tutaj również mi się podoba :) 



Następnie ciekawska i spokojna Aferka. 


Zdjęcie niżej także strasznie lubię. 


Zaraz po zrobieniu ostatniej fotki Aferze, przybiegło grzmiące stado dzieci i wbiło się w kadr, co uniemożliwiło mi zdjęcia na jakiś czas. 

Nowością są foty Figi, rzadko się tutaj pojawia, a w sumie jest całkiem przyzwoitą figurką. 




Uwielbiam golden retriever'y, a suczka jest według mnie bardzo fotogeniczna, gdyż ukazuje cechy tej rasy. 

Ostatnią modelką była Melodia, też jej tu przez jakiś czas nie było. 

Z powyższej perspektywy lubię ten model. Nie ma nic czym mogłaby zniechęcić. 




Wybaczcie krótkie opisy zdjęć, ale jakie są, każdy widzi i nie bardzo mam wenę na takie twórcze opisanie każdej foty. 

Do przeczytania! 

PS Powoli już zaczynam ogarniać moje tutejsze zaległości, dlatego zostawiam Wam czas do jutra na przeczytanie reszty xP 

Komentarze

  1. Spokojna Afera?… 😂
    Zdjęcia śliczne, najlepiej wyszedł Storm 🙂.
    Pozdrawiam i czekam na kolejne 🐴 (hah, będę miała co czytać… ale to już raczej po tej "strasznej" środzie, w którą mam konkurs z biologii… kurczaki, co sobie narobiłam…)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, rzadko się zdarza, że ten świr jest spokojny xD A tak naprawdę, to ciągle robiła mi aferę na półce przewracając się x)
      Życzę powodzenia na konkursie!

      Usuń
  2. Nigdy nie lubiłam Collect Deluxe, ale melodia na Twoich zdjęciach jest po prostu piękna. Wygląda dobrze, wszystko do siebie pasuje, no po prostu cudo, to zdecydowanie moja faworytka w dzisiejszym poście. Reszta też niczego sobie, lecz już zdecydowałam, kto jest królową. :p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja osobiście gdybym mogła chyba wymieniłabym Melodię na klacz pełnej krwi angielskiej :P Cieszę się że fotki się podobają i pozdrawiam!

      Usuń
  3. Zgodzę się z Blue - Melodia wygląda na Twoich fotach świetnie <33 Jej maść jakoś tak pasuje do całego tła ;) Ogółem fajne fotki, widzę, że andaluz nie tylko u mnie jest fanem plaży ^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ogierek na tle morza jakoś tak ładnie się prezentuje :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Chcę nad morze ;_; zdjęcia bardzo fajnie oddają tamtejszy beztroski klimat...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To życzę, żeby się nadarzyła okazja żebyś pojechała :D Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty