Jesienna sesja

 Hejka! 

Dzisiaj przedstawiam Wam kilka zdjęć z jesiennej sesji w lesie. W tle widać już raczej brązowo - pomarańczowe liście niż te wszystkie piękne kolory jak na początku :P A za sesję trzeba się było wziąć, bo zima wielkimi krokami się zbliża i choć śniegu pewnie nie będzie, to te wszystkie listki znikną, a pojawi się chlapa. Modelami były dwa koniki Collecta - Saturn (myszka ;)) i Coral (gniadoszek). Jutro najprawdopodobniej będę robiła zdjęcia na dioramie, powinny się tu pokazać. Oraz moje dwa ostatnie customy czekają na swoje chwile :') Przejdźmy do zdjęć! 


Lekko nierealistyczne igiełki na ziemi, ale one też takiego jesiennego klimatu. 


Mój mały krzywonóg ;P


O matko, kogo ja widzę? Toż to Coral!
Dawno go tu nie było co? Od wakacji :P

Rozpływam się nad grzywką konika :3

No i zapozował Coral na takim sobie mchu znalezionym po drodze :D


Jego maść całkiem pasowała mi do otoczenia. 


Powyżej nierówno ustawiony model trochę rzuca się w oczy, ale podoba mi się perspektywa ;) 


Dalej takie ścięte drzewa się znalazły, ale są na tyle z daleka, że chyba nie jest tak źle, co? 


Na niektórych fotkach tego ziemniaczka (bo o dziwo u Saturna nie) ostrość nie chciała się złapać, więc widzę gdzieniegdzie coś do poprawy. 


Całość jednak mi się podoba, dlatego z całą pewnością mogę stwierdzić, że warto było pójść wymrozić palce, bo w rękawiczkach to tak nie bardzo robić zdjęcia ;') 

Dziękuję za przeczytanie i do następnego! 

Komentarze

  1. Mi szczególnie do gustu przypadło 4 od dołu :).
    Ten jeden fragmencik "Rozpływam się nad grzywką konika" to pasuje do tej spływającej grzywki! :D
    Raczej jesień to moja mało ulubiona pora roku, ale… ma swój urok. Szczególnie na zdjęciach, gdzie są uwiecznione brązowawe liście i igiełki (nawet te niewymiarowe) – na Twoich zdjęciach czuć ten klimat! :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mi to czwarte właśnie najmniej się podoba, ale są różne gusta :D A co do jesieni, ja też ją tak średnio lubię w praktyce (chociaż bardzo lubię wieczory z ciepłą herbatką, kocykiem i konikami :3), ale na zdjęciach jest cudowna!
      Bardzo się cieszę, że spodobały Ci się fotki i pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  2. Dziś Saturn zdecydowanie pozwał lepiej niż Coral, ale lubię obu. Nawet. W sumie nigdy nie chciałam fiorda z collecty, lecz podobno bułanek ma być wycofany i jakoś nabieram ochoty, żeby go zakupić. Zdjęcia ładne, Coral na swoich wydaje się trochę niewyraźny, może coś go bierze?😉😂
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fiordzika polecam! I tak, Coral taki niewyraźny był, mam go na oku :P
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia! Szczególnie mi się podoba, to jak Saturn patrzu na Corala :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty