I Mikołajkowe Towarzyskie Zawody w Stajni Apanama

Hejka! 

Na wstępie powiem, że wstawiam z miesięcznym wyprzedzeniem, gdyż musi być czas na treningi i możliwość dla wszystkich, aby każdy to zobaczył ;P

Zabawa w edytorze zdjęć xP


Nareszcie mogę ogłosić I Mikołajkowe Towarzyskie Zawody w Stajni Apanama! Niesamowicie spodobał mi się pomysł Alive (z bloga Blue Merlle - Horse Farm), a jako, że nie miała nic przeciwko to lekko ściągnęłam pomysł i postanowiłam zorganizować coś u siebie.

Z racji tego, że sezon otwarty minął, zawody odbędą się na naszej skromnej hali :P

Pozwólcie, że będą one bez nagród, zwycięzcy, wylosowani oczywiście, zostaną tutaj wypisani, tak jak i reszta z podziękowaniami za udział :)

Zawody są skokowe. Niech będzie tak jak u koleżanki, że można wystartować w dwóch kategoriach. Konia można zostawić albo jednego albo dwa różne. Jeździec musi być ten sam. Można zgłosić kilka par. Na każdego jeźdźca przypada jeden los, jak na prawdziwych zawodników :D

Co trzeba zrobić?

1. Należy przede wszystkim nadesłać zdjęcie par/y konkursowych/ej w skali LB. Od boku i w dobrym świetle. Tło będzie i tak wycinane, ale zapewne najłatwiej będzie, jeśli zdjęcie dacie na w miarę jednolitym tle, choćby białej kartki. Obojętny jest mi sprzęt konia jak i jeźdźca, można jechać w swoich kolorach, można w białym czapraczku i bryczesach :) Jeśli wybraliście opcję nadesłania kilku par, musi być oczywiście osobne zdjęcie każdej z nich.

2. Poproszę o imię i nazwisko jeźdźca oraz imię konia i inne podstawowe informacje o nim (wiek, rasa, temperament, zachowanie).

3. Trzeba również przy każdej parze uwzględnić, w czym startują:

- skoki: 

klasa mini LL (50 cm) dla kuców, starszych koni, a także niedoświadczonych jeźdźców.

klasa L (100 cm) dla wszystkich (kuce (które dadzą radę), konie starsze, konie młodsze),

klasa CS (150 cm) dla koni młodszych i starszych.

Konie młode to konie w wieku od 5 do 7 lat.
Konie starsze to konie w wieku od 8 lat wzwyż.
Kuce to konie w każdym wieku do 148 cm wzrostu.

4. Termin wysłania zdjęć to 3.12 (żeby w razie czego dla spóźnialskich móc wydłużyć o dzień lub dwa ;)). Zawody odbędą się oczywiście 6.12 i tego dnia ukaże się tutaj post z wynikami. 

Liczę na to, że przynajmniej kilka osób zechce tutaj nadesłać swoje pary, gdyż inaczej ciężko będzie z zorganizowaniem zawodów :P

Wszystkie zgłoszenia proszę wysyłać na mail'a martawozniak343@gmail.com

Anonimowcy, osoby nieposiadające bloga itp. również mile tutaj widziane! Wystarczy w mail'u podać nazwę, pod jaką chcecie funkcjonować (np. Stajnia Marzenie, czy coś podobnego) i nazwę swojego instagrama, facebooka, kanału na youtubie czy jakiegokolwiek innego portalu społecznościowego, gdzie dzielicie się swoją konikową twórczością (nieobowiązkowe). Dobrze by było, gdybyście w komentarzu, także anonimowcy, dali znać, że przesłaliście zgłoszenie, będę wiedziała czy się martwić, jeśli nic do mnie nie dotrze. 

Do następnego posta!

PS Jeśli czegoś nie uwzględniłam, to śmiało piszcie! 

Komentarze

  1. Aaa teraz tylko muszę wytypować koniki. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie na konkurs Alive porobiłam pełniutko zdjęć, więc będę mogła i w jednym, i w drugim wziąć udział.
    A czy jako rząd może być siodło i moje ćwierćogłowie? (mam nadzieję, że wiesz, o co mi chodzi… ;))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Tak, jeśli masz ochotę możesz wystartować z ćwierćogłowiem :D
      Pozdrawiam również!

      Usuń
  3. Fajny pomysł:D
    Koniecznie muszę zacząć wybierać koniki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hah, ja akurat nie mam jak wziąć udziału, bo nie zbieram modeli koni, ale życzę powodzenia innym :D. Ale ogółem super pomysł!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj moi jeźdźcy i konie są przeszczęśliwi, że jeszcze w grudniu pojadą na kolejne zawody ^^
    Teraz pozostaje tylko trenować ;D
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż kusi, żeby wziąć w czymś udział, gdybym tylko miała więcej sprzętu c'x
    Mam pytanie do punktów ,,jeździec musi być ten sam" i ,,można wystawić kilka par", bo chyba ich nie zrozumiałam i trochę mi się gryzą :|
    Zaintrygował mnie bardzo pomysł z wycinaniem tła. Brzmi dość tajemniczo :3 Niezależnie, czy wystawię zawodnika czy nie, na pewno będę czekać wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam :D Przepraszam bardzo za to niezrozumiałe zdanie, chodziło mi o to, że przy wystawianiu w dwóch kategoriach jeźdźca (załóżmy Jan Kowalski może wystartować w obu konkurencjach na jednym bądź dwóch koniach). Par można wystawić kilka, z powyższą zasadą :q Możesz wystawić parę z jakimś Twoim siodełkiem :D
      Pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty