Fotki modeli #3

Hejoszki!

Tak jest, drugi post tego dnia. Muszę w końcu dodać tą trzecią część fotek, także zapraszam do obejrzenia zdjęć.

Nie byłam na początku przekonana co do tego modelu. Teraz jednak uważam, że jest fajnym koniem dla rekreantów. Uwielbiam jej pozę.
Moja ocena: 10\10

Mimo, że nie jest zbyt realistyczny ja poprostu uwielbiam tego konia. Chociaż malowanie mogłoby być lepsze.
Moja ocena: 9\10

Moja kolekcja byłaby niekompletna bez tej klaczy. Bardzo ją lubię, ten kłus itd.
Moja ocena: 10\10

Cudny kucyk, piękna poza i nie będę się za bardzo rozpisywać. Jest mega ;)
Moja ocena: 10\10

Jednym z jej minusów jest to, że nie jest tack friendly, oraz to, że każdy, no prawie każdy, kuc islandzki jest maści palomino.
Moja ocena: 8\10

Koń z zestawu z amazonką. Minus za niezdejmowane ochraniacze i nauszniki :(
Moja ocena: 8\10

Wymieniłam się z siostrą i tego nie żałuję, klacz jest cudna, idealna do nauki jazdy konnej.
Moja ocena: 10\10

Klacz bardzo zabawkowa, a Schleich zwaliło jabłuszka. Mimo wszystko ma fajną pozę.
Moja ocena: 7\10

Była moim trzecim modelem w kolekcji, nosiła obciachowe imię przez pewien czas i mi się nie podobała, a teraz jest na odwrót.

Moja ocena: 9\10

Cóż, post pisany na szybko, ale teraz przynajmniej mam z głowy te fotki modeli :D

Do następnego posta!

Komentarze

  1. Widzę, że masz tutaj dużo ulubieńców :). Moim była by zapewne klacz andaluzyjska, z racji rasy i z racji tego, że przy lepszym malowaniu dużo by zyskała ;)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest, większość moich modeli mi się podoba i chyba nie umiałabym wskazać mojego ulubionego :) Wszystkie darzę dużym sentymentem, ciężko byłoby mi się z nimi pożegnać. Chętnie zrobiłabym jakiegoś customa, ale nie mam doświadczenia i boję się, że zniszczyłabym model.
      Dziękuję za komentarz i pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty