Nowy mieszkaniec

Hejo!

Wczoraj ktoś nowy zamieszkał w stajni Apanama.

Jak tylko przyszłam, żeby przywitać się z nowym wierzchowcem, zastałam takiego oto grubaska leżącego sobie spokojnie. Musiał naprawdę zaufać pracownikom stajni, ponieważ konie kładą się tylko w bezpiecznych dla nich miejscach.

Tak oto kobyłka wygląda i nie jest to żaden firmowy model (daleko mu do firmowców). Jest to koń mojego autorstwa ulepiony z masy solnej :P  Miał on przedstawiać wałaszka, ale skoro leży to nie rzeźbiłam genitaliów ;)  Nie ukrywam, jestem z siebie dumna, ten konik nie jest najładniejszy, ale na pewno kiedyś zrobię podejście numer 2 :D




I jak go oceniacie? Nie mam pomysłu na jego imię, dlatego propozycje chętnie przyjmę. Kiedyś na pewno doczeka się kolorku. Na jaką maść byście go pomalowali? Co do rasy, uznajmy go za kuca walijskiego :)

~ ~ ~
Niektórzy z Was byli też ciekawi, jakim modelem jest Proton, dlatego porobiłam mu kilka fotek.

Jest to nowość na 2019 rok (w sumie to już nie taka nowość ;)). W tym roku Schleich wypuściło na rynek dużo różnorakich zestawów z torem przeszkód dla kucyków. 
 Ten zestaw bardzo polecam dla osób, które zaczynają ze Schleichami, mamy od razu parę przeszkód na dobry początek :)

 Bardzo nie lubię go z powyższej perspektywy :\
 Ma cudne "odrosty" na ogonie <3
 Właśnie w takim składzie do mnie przyjechał.
 Tyczki można wyjąć z pachołków i przerobić na drągi.
Z zielonych cavaletek można zmontować taką przeszkodę...
...a z pachołków taką.

Do napisania!

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty