Zaległe foty

Siemka ;)!

Pewnie myślicie sobie, że ja na głowę upadłam, codziennie posty?! No cóż, póki co na tyle lubię mojego bloga i mam tyle tematów do opisania, że posty codziennie to jedyne wyjście z tej sytuacji :')

                                   ~ ~ ~

Jak głosi tytuł posta, dzisiaj zaległe foty, z ferii, kiedy jeszcze nie miałam bloga. Śniegu na nich brak, doświadczonym fotografem też nie byłam więc są jeszcze gorsze niż moje teraz :P Ale zapraszam do obejrzenia.

Zabrałam ze sobą tylko Mistrala, więc to on jest na wszystkich fotach.
                    Agatę też zabrałam :)
 Było to moje własnoręczne siodło i ogłowie, które oddałam kuzynowi (żałuję ;))
 Tutaj prawie identyczne zdjęcie, kto znajdzie różnicę ;)?
I to przepraszam, ale wyszło rozmazane :(

                                    ~ ~ ~

Wklejam tutaj więcej fot ogłowia i siodła, które miał na sobie Mistral, robione z lampą błyskową, bo jak już mówiłam, nie miałam wtedy bloga i zależało mi tylko na uwiecznieniu tej chwili :P



                    To zdjęcie wyszło źle...
A tutaj na chwilę wsiadła Natalia, żeby wypróbować nowe siodełko.

                                     ~ ~ ~

Wczoraj usiadłam też na chwilę, żeby zrobić nowy czaprak, miał mieć kształt łezki, sami oceńcie, czy wyszedł :)

Nie zapinałam popręgu, bo moje siodła ze Schleicha są na granicy wytrzymałości, a nie chcę, żeby się zepsuły.



Wydaje mi się, że ten kolor bardzo pasuje do Protona ;)

                                    ~ ~ ~

Pisałam wcześniej, że jedzie do mnie model, nikt z Was nie próbował zgadywać, więc wkleję jeszcze raz to zdjęcie,może zgadniecie?

Do następnego posta!

Komentarze

  1. Czaprak ładny, chociaż trochę za duży na konia/kuca, na którym jest prezentowany. Właśnie, co to za model? Z chęcią dowiem się o nim coś więcej, bo wygląda sympatycznie.
    Pozdrawiam Bue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, na Protusia trochę przyduży. Model to nowość na 2019 rok, nie wiem co to za rasa, uznałam go za konika polskiego. Sprzedawany jest w zestawie ze stojakami i drągami. Mogę zrobić o nim osobmy wpis.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Jeśli chodzi o model, który do Ciebie jedzie, to jeśli się nie mylę jest to Arabka z Collecty Deluxe 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie 😊 Cieszę się, że ktoś zgadł 😂

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty