Jazda na nowym maneżu

Hej!

Dzisiaj, tak jak głosi tytuł posta, będą fotki z jazdy na nowym maneżu. Mamy na nim trawę zamiast piachu, ale może wkrótce to się zmieni.

                                  ~ ~ ~

Na jazdę miały ochotę dwie siostry - Agata i Paula.

Najpierw dziewczyny rozstępowały konie...

Dopiero później zobaczyłam, jak dopasowałam im czapraki do kurtek ;)

Później zakłusowanie i od razu zmiana kierunku przez przekątną.

Ułożyłam trzy drążki, pierwsza jechała Paulina.


Następnie podniosłam je trochę...

Tym razem poprowadziła Agata.

Teraz ustawiłam małego krzyżaka.


I z drugiej strony.


 Przyszła pora na galop!
Agatka pierwsza. Ustawiłam niską cavaletkę.



Teraz Paulina...
I skok! 
To jest moje ulubione dzisiejsze zdjęcie :D

Po skokach dziewczyny zmieniły kierunek, a ja podwyższyłam przeszkodę.




Po jeździe na chwilę wypuściłam je w teren, a tam każda przeskoczyła sobie zwalone drzewo.


Jak podobają Wam się zdjęcia?

Do następnego posta!

Komentarze

  1. Mam poradę: lepiej będą wyglądały Twoje zdjęcia jak będą robione w poziomie. W pionie jest nieco zbyt wąski kadr a foty są naprawdę ładne gdyby nie ten pion :)

    //StajniaTatersal

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę, spróbuję o tym pamiętać.
      Pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty