Leśna sesja nr 2

Hejo!

Przychodzę z sesją numer dwa. A co mi tam ;) Tak na poważnie, to po prostu razem z rodziną korzystamy i jeździmy na spacerki póki można, a modele jakoś tak same się wciskają do plecaka. Tych sesji to ja niedługo będę mieć dość, a Wy już w ogóle, więc zabrałam się za kolejne derki i planuję odnowić pierwszego customa :D Pokażę go tutaj pewnie razem z moim ostatnim przemalowańcem. Do tego mam tutaj jeszcze do opisania klaczkę fryzyjską Schleich 2020, o której już chyba wiecie z Apanamowego instagrama.
Nie przedłużając, jedźmy z zdjęciami!

Wyszły mi tak w przypadkowej kolejności, także wybaczcie :P
Na pierwszy ogień poszedł Berlin. Podoba mi się najbardziej na trzecim zdjęciu, mimo, że wyostrzenie głupio wyszło na zad.
Muszę Wam też powiedzieć, że za jakiś czas planuję kupić nowy werniks, a może i jakąś skórkę upolować :D Marzy mi się dla tego koniska uprząż z chomątem. Nawet mam zrobiony "szkielet" do tej części, ale bez skóry nie ruszę dalej.

Grubaśna szyja O.O

Gdy Berlin kiedyś wyślizgnął mi się z dłoni,
pocałował podłogę nosem xD i teraz ma taką jakby
chrapkę <3 


Raczej nie zdziwicie się, gdy powiem, że Czesiu także się tutaj pojawił. Próbowałam eksperymentować z piaskiem, ale nie pykło, znowu został mi tylko okurzony koń. Macie dla mnie jakieś rady w tej sprawie?


Powbijane w ziemię paliki z takiej odległości
 wyglądają prawie jak płot w skali TR ;)

Moje łaciate krówki (Tina i Diamond) zabrały się ze mną i mają foty, ale rozproszone po caaałym poście.


Enterek, czyli całkiem fotogeniczny chłopak.


A tutaj, naprawdę nie pytajcie o te igły w tle, rzekomo przypominające palmy xD Chociaż małe szyszki mogłyby udawać kokosy...




Gwiazdora, jako modelu, strasznie nie lubię. Wziął się u mnie przez przypadek, ale uchwycony z tej pozycji "v" może nie prezentuje się AŻ tak pokracznie.

Podoba mi się ten powiewający ogon,
ale całość psuje splot na kitce :c
 Pędzący źrebak miał pozować w jeziorze, ale ostatecznie zostałam przy małej leśnej polance i to tutaj miał okazję pobiegać.


No, a poniższej fotki nie mogłam sobie odmówić! Stokrotka tak idealnie pasowała do smutnej kępki trawki :3


Zagubione łaciatki

Oraz jeszcze parę fot Mustanga z Ferdkiem i samego Mustanga.




Mój egzemplarz tej klaczy przyjechał z jakimś
 powydrapywanym pyskiem, widzicie?
Ale nie przeszkadza to aż tak bardzo.
Dzisiaj trochę krócej niż poprzednio, ale lecę odpocząć przed jutrzejszym początkiem kolejnego, żmudnego, ale męczącego tygodnia.
Trzymajcie się ciepło!
Pozdrawiam, Apanama :)

PS Wcześniej nie zwracałam uwagi na głębsze znaczenie słowa "pozdrawiam". A przecież to jest słanie komuś życzeń zdrówka! Ach, Apanama odkryła Amerykę. O wszystkim zorientuję się po fakcie. Czasem jestem jak blondynka z kawału :P Ale zdrowie się teraz przyda, więc pozdrawiam mocno!

Komentarze

  1. Ja na dużo sesji nie narzekam heheh:D. sama mam ostatnio jakiś zapał do bloga, i z drugiej strony dobrze jest mieć coś do poczytania;)
    Fotki jak dla mnie są naprawdę superowe:D Najbardziej podoba mi się zdjęcie dwóch łaciatków. Co do zdjęć z piachem, to odpisałam Ci na komentarz w moim poprzednim poście małe rady:p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Co do rady, też jestem wdzięczna i spróbuję przy najbliższej okazji :)
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  2. Zdjęcia bardzo ładne, gdzieniegdzie brak mi miejsca lub plan główny jest trochę zachwiany, ale każdemu się zdarza. :D Co do tinkerki Schleich to moja też jest jakaś dziwna. Ma takie bąble od farby i ogólnie słabe malowanie. Jest made in Romania, a Twoja?
    Również pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja jest Made in Germany.
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  3. Bardzo przyjemne zdjęcia, ładna okolica i trawa nawet niezbyt długa.
    Czyli będzie co poczytać w najbliższym czasie, very good :-D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D
      Następny post już szykuję, pozostanie mi tylko dopełnić go zdjęciami :)
      Pozdrawiam także!

      Usuń
  4. Kolejna dawka ładnych zdjęć! Mnie najbardziej urzekło zdjęcie z tinkerką i ogierkiem tinker <3 Ciekawe kadry
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty