Post bardziej informacyjny niż modelowy

Cześć!

Tak zalegle, chciałabym życzyć Wam dobrze spędzonych Świąt Wielkanocnych i mokrego Dyngusa :P

Jest u mnie nowość, z którą do mnie Zając przykicał, także niedługo się tu ukaże ;)

Myślę też intensywnie nad tym, co zorganizować na pierwsze urodzinki bloga i chyba pozostanę przy pierwszym pomyśle, czyli Q & A. Mam jednak lekkie wrażenie, że mogłabym coś lepszego zrobić, ale co? Mógłby być jakiś konkursik, ale nie mam co wziąć za nagrody :/ A może oprócz Q & A zrobię takie zawody i trochę się pośmiejemy? Myślę, że jest ciut za późno, ale Q & A byłoby dokładnie 17 kwietnia, a zawody później? Co sądzicie? Byłyby to zawody chyba bez nagród, tylko takie bekowe 😂😋 Jeśli ktoś byłby za i przysłałby zdjątka konkursowej pary to dajcie znać w komach :D A pytania do Q & A także możecie zadać ;)


Cóż to tutaj? ^^

Do napisania!

Komentarze

  1. Pytanie nie do Q&A, czy na zdjęciu jest nowy model? Ma bardzo ładne nogi.^^
    1. Co chciałabyś robić w przyszłości?
    2. Jaki kraj chciałabyś odwiedzić?
    3. Jaki jest twój wymarzony model? Nie musi istnieć.
    4. Twój ulubiony film?
    5. Masz ulubioną ksążkę?
    6. Co chciałabyś robić w przyszłości?
    7. Czego ostatnio najczęściej słuchasz?
    8. Jaka jest twoja ulubiona rasa konia?
    9. Największe marzenie? (nie musisz odpowiadać)
    10. Jaka jest twoja ulubiona pora roku i dlaczego?
    Co do zawodów, to z chęcią wezmę udział, sama zastanawiałam się nad zorganizowaniem czegoś takiego. :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak na zdjęciu to nowość u mnie, za jakiś czas ją się tu postaram pokazać :) Dziękuję za pytanka i odpowiedź!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Super pomysł, za równo z Q&A jak i zawody:)
    1. Skąd pomysł na nazwę stajni?
    2. Jak zaczęła się Twoja przygoda z modelami?
    3. Co najbardziej w tym hobby lubisz robić (akcesoria, customy czy może fotografować?)
    4. Czy Twoi znajomi również się tym interesują?
    5. Jeździsz konno? Jeżeli tak, to jaki jest Twój ulubiony koń?;)
    6. Model, z którego jesteś najbardziej dumna (np.: ciężko było go zdobyć czy coś) x)
    7. Masz jakieś zwierzę?
    8. Największe marzenie związane z kolekcjonerstwem.
    9. Ile koni liczy Twoje stadko?
    10. Ile customów już wykonałaś, z którego jesteś najbardziej dumna a który Ci się najmniej udał?
    11. Co zainspirowało Cię do tworzenia tej stronki?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pytanka i odpowiedź. Jeśli trochę więcej osób będzie chętnych to najprawdopodobniej takie zawody zrobię ;)
      Pozdrawiam również!

      Usuń
  3. Pytanka

    1.Ile masz lat?
    2. Na jakim poziomie jazdy konnej jesteś? (jeżeli jeździsz konno)
    3. Jaką skalę modeli lubisz najbardziej?
    4. Jakich firm masz modele i ile?
    5. Masz swój sprzęt do jazdy? Jeśli tak to co masz dla jeźdźca a co dla konia? Z jakiej firmy (jeżeli jeździsz konno)
    6. Co Twoi znajomi myślą o kolekcjonowaniu koni?
    7. Miałaś kiedyś taką sytuację, że ktoś w szkole śmiał się że zbierasz modele koni i jeździsz konno?
    8. Jeżeli jeździsz to w stajni sportowej czy rekreacyjnej?
    Pozdrawiam cieplutko ❤️
    Pegazica

    OdpowiedzUsuń
  4. Okej jestem spóźniona (jak zawsze), zadam kilka pytań:
    1. Ulubiony sklep z modelami?
    2. Ulubiony przedmiot w szkole?
    3. Twój ulubiony koń w kolekcji?
    4. Podróż marzeń odbyłaby się do...?
    5. Masz ulubione zdjęcie swojego autorstwa? Jakie?
    Sorki za opóźnienie, nie mogę uwierzyć, że Twoj blog ma już rok! Gratuluję i życzę wytrwałości <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3 Zaraz lecę zaktualizować posta urodzinowego :)

      Usuń
  5. Oj, a ja to już w ogóle się spóźniłam :D. Pierwszy komentarz z sierpnia!

    1. Czy masz model, którego kupna żałujesz?
    2. Jeździsz w stajni przydomowej czy w jakiejś bardziej znanej?
    3. Breyer vs Collecta?
    4. Jaki był Twój pierwszy model w kolekcji?
    5. Czy istnieje zwierzę, którego nie lubisz/boisz się?
    6. Czy zawody już były? (tego nie musisz wpisywać do Q&A :))

    Jeżeli z jakimś pytaniem się powtarzam, to od razu przepraszam :D.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku, nie spodziewałam się tego komentarza! Ale zaraz edytuję post :D

      Usuń
    2. A ja się nie spodziewałam, że będę pamiętać, aby czasem tu zajrzeć i bez powiadamiacza :).

      Usuń
    3. Ja nie mam żadnych powiadomień o tym, że ktoś komentuje. Muszę kontrolować sama x)

      Usuń
    4. Hm, a to nie masz opcji "Powiadamiaj mnie"? Ona mi się pokazuje zawsze, kiedy piszę komentarz.
      Możliwe, że nie masz, ale to z powodu przeglądarki – akurat na jednym blogu, kiedy korzystałam z jednej przeglądarki, nie miałam tej opcji, a jak zaczęłam używać innej przeglądarki – na tym samym blogu nagle pokazała mi się ta opcja.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty