Sesja świąteczna i życzenia

 Cześć Kochani! 

Witam Was w tym krótkim poście ;P Chciałabym pokazać Wam zdjęcia świąteczne wykonane specjalnie na konkurs. Na początku zaznaczę, że było tam dużo edycji, lecz również sporą część wykonałam ja. Zapraszam! 

Atlas w roli konioreniferka ciągnącego sanki z prezentami :) "Śnieg" na zdjęciu jest oczywiście sztuczny (wykonany z pomieszania skrobii ziemniaczanej i wody). 


Bajka moim zdaniem wygląda po prostu uroczo w tym porożu renifera. 


Dzikus otrzymał swoje ubranko świętego Mikołaja. 


Na koniec Kronos z Natalią na grzbiecie. 


Było króciutko, lecz starałam się tylko zaprezentować Wam te zdjęcia. Przejdźmy do życzeń! 

Chciałabym Wam życzyć dużo zdrowia w tym i nadchodzącym roku. Tak tradycyjnie, lecz myślę, że wszyscy bardziej teraz doceniamy zdrowie... Oczywiście szczęścia, żeby uśmiech nie znikał Wam z twarzy, żebyście cieszyli się z małych rzeczy. Spełnienia marzeń, może niektóre z nich spełnicie dzisiaj (na przykład takie konikowe :D). Pomyślności w nadchodzącym roku, żeby był o wiele lepszy od tego, który aktualnie trwa. Życzę Wam powodzenia, w szkole, w Waszych hobby i pasjach, w spełnianiu marzeń i celów, w prowadzeniu i trzymaniu przy życiu naszego cudownego blogowego światka. Spędźcie ten czas jak najlepiej w gronie najbliższych, a po owym roku ruszamy pełną parą z naszymi blogami, mam rację? Nowy rok, nowa energia i chęci do działania. Tego właśnie życzy Wam Apanama. 

Ściskam i jeszcze raz życzę wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku! 

Komentarze

  1. Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku! Oby 2021 nie okazał się koszmarem c;

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie również życzę tego samego. Nowy Rok musi się okazać lepszy, bo jak nie, to… hm, gdyby podróże w czasie były prawdziwe, to bym przeniosła się do roku 2022 c:.
    Aż trudno mi uwierzyć, że to już ostatni tydzień roku 2020 :')
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym mogła, to ja bym się cofnęła kilka lat wstecz (i wykupiła wycofane Schleichy, między innymi ;D)
      Również pozdrawiam!

      Usuń
    2. I dobrze, że napisałaś, z czego ten "śnieg", bo byłam naprawdę ciekawa c:
      Ej, to w sumie dobry pomysł! Tylko… ach, znowu ten portfel by mnie przeklinał. Hah :)

      Usuń
    3. U mnie wszystko w domu było to mogłam próbować :P

      Usuń
  3. Super zdjęcia ❤️ Wesołych świåt

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny pomysł ze śniegiem, świetne oświetlenie, po prostu efekt: WOW! :D Nie mówiąc już o ubrankach, co do ostatniego zdjęcia mam wrażenie, że to nie rzeczywistość, tylko obrazek z SSO... U mnie na blogu również ukazała się dziś sesja świąteczna, chociaż bohaterem posta jest kto inny ---> https://sayto-mlodzipotrafia.blogspot.com/2020/12/dwa-tygodnie-dziubania-schleich-custom.html
    Jeszcze raz gratuluję i życzę Wesołych Świąt!

    Pozdrawiam
    Sayto aka Łowca much

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych Świąt Apanamo i aby przyszły rok był owocny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mam nadzieję, że będzie, w końcu leci już drugi rok na tym blogu :)

      Usuń
  6. Spóźnionych wesołych świąt ale za to nie spóźnione szczęśliwego nowego roku! Cudne zdjęcia, bardzo klimatyczne, ale ostatnie to mój faworyt :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty