Świąteczne koniki #5 - Ambicja

 Witam Was znowu, nadrabiam posty z świątecznymi konikami, bo się nie wyrobię do urodzin, a z tej okazji może przybędzie mi coś modelowego (ale znów na trada nie mam żadnych szans :'))!

Bohaterką dzisiejszego posta będzie mój pierwszy model Bullyland.

Klacz haflinger - Ambicja

Zauroczyła mnie na zdjęciu promocyjnym i bez wahania wpisałam ją na listę świątecznych prezentów. Po odpakowaniu okazała się być o wiele brzydsza, lecz o tym za chwilę... 


Modele Bullyland (poza El Santo i Don Johnsonem) cechuje mocna faktura sierści, grubiutkie nóżki. Ambicja te wszystkie cechy nosi na sobie. 

Jest klaczą rasy haflinger, w typowej dla nich maści z wąską łysiną na głowie i dziwnymi białymi plamami na słabiznach. Stoi, jedna noga odpoczywa. Za pozycję plus, nie znam wielu takich modeli. 

Nogi nieco szerzej rozstawione niż powinny ;P Od przodu wygląda dobrze. 

Od tyłu już mniej :P

Za to tutaj bardzo uroczo! Ma duże ślepka i naprawdę cudnie wygląda, gdy nie widać jej pokracznej kłody. 

Grzywa jest dosyć gęsta. 


"Rozsypana" równomiernie na obie strony. 

Ogon również jest gruby. 

Na nogach są kasztany. Jeden z nich dosyć odstaje, ma widoczną strukturę i bardzo mi się podoba. 



Strzałeczki i podkowy są. Wymiona też są wyrzeźbione. 

Mimo wszystko cieszę się, że mogę gościć u siebie model firmy Bullyland. Może nie jest super poprawna anatomicznie, ale zasługuje na uwagę. Poluję jeszcze na jeden model Bullyland, może uda mi się go w końcu zdobyć :D

Podoba się Wam? 

Do napisania! 


Komentarze

  1. Ja nie przepadam za firmą Bullyland. Dlatego też nie posiadam żadnego modelu z tej firmy (choć nie ukrywam, że chciałabym Don Johnsona, tylko troszkę drogi jak dla mnie x)). Mimo wszystko gratuluję nabytku i mam nadzieję, że będzie dobrze służył ;).
    Pozdrawiam Katarzyna ze Stajni Pegaz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też poluję na Johnny'ego :D
      Klaczka super się sprawuje jeśli chodzi o robienie akcesoriów.
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
    2. https://monocerus.pl/bullyland/1413-bullyland-model-specjalny-don-johnson.html – akurat jest dostępny, może którejś z Was się przyda ;D.

      Usuń
    3. Dzięki! Kupiłabym, ale aktualnie nie mam funduszów na niego :P

      Usuń
  2. Malowanie nie jest jakieś zachwycające, ale plus dla firmy, że dosyć zadbała o szczegóły – szczególnie mi chodzi o to, że rzeczywiście się postarali o malowanie grzywy. Trochę pokracznie wygląda Ambicja i aż się zastanawiam, czy dałoby się suszarką coś podziałać, aby te nogi wyprostować?
    Na pewno wiesz, co chcę napisać, a jeżeli nie… to jeżeli w ogóle bym wzięła ten model, to na customa c:. Ale ona akurat raczej nigdy do mnie nie trafi.
    Pozdrawiam :)

    PS. Ooo, ja teraz skojarzyłam, że ja też pierwszy raz ten model zobaczyłam na zdjęciu firmowym i wtedy też mnie zauroczył c:. Haha, przypadek? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy bardzo podobne zdanie o niej :P Z tym, że u mnie zostaje jako OF.

      A co do PS, czy to przypadek? Nie sądzę :')

      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Ambicja ma w sobie pewne Bullyandowe wady, które mnie odstraszają - jak rzeźbienie grzywy, ogona sierści i za ciemny kolor - mimo to uważam, że jest całkiem okej. Chyba ta figurka do mnie nie trafi, chociaż kto ją tam wie?
    Gratuluję nowego kopytnego c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Trochę tych wad ma, ale czy więcej niż Schleich'owe pokraki? Myślę, że w tej kwestii jest podobnie :')

      Usuń
  4. Ta mocna faktura sierści u Ambicji мне не нравится, za to grube kończyny mają swój urok. Jak u mojego druida (https://sayto-mlodzipotrafia.blogspot.com/2021/01/polski-druid-schleich-custom-myszowor.html?showComment=1610973315107#c4041617100735953134) grzywa przypominała mi posklejane strąki, tak tu przywodzi na myśl rozgotowany makaron xD Jednak sama maść i cieniowanie bardzo mi się podobają. Kolejny plus za strzałki i kasztany, głowa niczego sobie.
    Uważam, że model jest całkiem niezły, może i u mnie zawita...

    Pozdrawiam
    Sayto aka Łowca much

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ta mocna faktura sierści niestety psuje całokształt modelu. Twoja myśl z tą grzywą bardzo mnie rozbawiła :')
      Pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty