Świąteczne koniki #9 - Milky Splash

 Cześć!

A zatem już, wreszcie i nareszcie ostatni post z serii o świątecznych konikach! Dzisiaj przedstawię Wam mój pierwszy model firmy Papo.

Koń typu cob - Milky Splash

Milky jest po prostu koniem tinker. Stoi dęba. 


Jest maści karosrokatej, jak poprzednio opisywana Bryza. Ma gęstą i lekko falowaną grzywę i ogon. Oraz szczotki!


Jest dosyć duży. Sam model bardzo mi się spodobał, jako, że nie widziałam do tej pory modelu ziemniaka (no prawie ziemniaka :')) w tej pozie. 


Standardowo podpiera się ogonem. Muszę tylko wspomnieć, że w grzywie jest takie miejsce, o które można się skaleczyć, ja już raz mocno zadrapałam sobie palec.


Jest dosyć zgrabny i szczupły, ale bardzo włochaty :)


W oczach ma zaznaczone białka, dzięki czemu zyskuje!


Na samym modelu, właśnie przy szyi, jest dużo bąbelków, pęcherzyków powietrza. Tak, farba jest tutaj zdecydowanie bardzo słabo nałożona, ale gdyby go przemalować i porządnie wypreepingować model, nie byłoby problemu. 

Konik ma też dwukolorową grzywę :D

Widzimy też, że Milky Splash jest podkuty, podkowy są pomalowane na srebrno, dosyć niedbale.


Cóż, ja mogę go zaliczyć do udanych prezentów! Niesamowicie mi się podoba! Najlepiej prezentuje się zimą, ale jestem pewna, że na wielu zdjęciach będzie super!

Do następnego posta!

PS Wiem, zwariujecie, ale aktualnie wszystkie są opisami. Po części dlatego, że nie mogę iść na żadną sesję, a po części dlatego, że chciałam Wam pokazać świąteczne prezenty. Teraz opiszę tylko parę modeli, które nagromadziły się z wymian i na urodziny, a potem, jeśli będzie już u mnie, pokażę Wam bardzo ciekawą wymianę akcesoria za akcesoria z wspaniałą osóbką!

Komentarze

  1. Chyba wiesz, co bym napisała, haha c:. Ale chyba nawet na customa bym go nie wzięła – chociaż model jest dosyć wyjątkowy właśnie przez to, że to 'ziemniak' stojący dęba, to ja trzymam się twardo tego, że czekam na dwa wymarzone SMyki c:. A jest tyle innych modeli… powinnam mieć zakaz na wchodzenie na jakiekolwiek sklepy z modelami koni :D.
    Bardzo ładny, ale nie pasi mi ta biała grzywka – mi by bardziej pasowała taka czarna :/.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na jakież to SMyki czekasz?
      Mi też by się przydał taki zakaz :P
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Z Breyera jednorożce do malowania, ten idący anglik i andaluz (ale oczywiście rogi by straciły :P) :). Najgorsze jest to, że zazwyczaj jak jest jeden… to nie ma drugiego…

      Usuń
    3. Może namawiają Cię, żebyś wzięła pojedynczo i straciła kasę na wysyłkę :')

      Usuń
    4. Chyba tak, haha :D. Tylko ja nie wiem, co zrobię, jak tydzień po kupieniu jednego nagle się okaże, że jest ten drugi… To bym chyba tak się wściekła, że aż się boję, co bym zrobiła temu pierwszemu :').
      Ale aż jestem ciekawa, czy ja jedyna tak mam… c:

      Usuń
    5. Ja aktualnie rozglądam się tylko za wycofkami Schleich po jakiś grupkach i Peptoboonsmalem, także nie mam takich sytuacji :')

      Usuń
  2. Faktycznie oryginalna poza, jeszcze nie widziałam ziemniaka w takiej pozycji, zwłaszcza z tak dobrymi proporcjami - jest tylko za chudy. Model ma potencjał, myślę, że porządny prepping i malowanie by pomogło, aczkolwiek sama zajmuję się teraz innym typem customów.

    Pozdrawiam
    Sayto aka Łowca much

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On się nie objada od rana do wieczora :')
      Pozdrawiam ;D

      Usuń
  3. Jest bardzo ładny! Myślę, że zdjęcia i tak nie oddają jego urody, ale ma w sobie coś przyciągającego. Z chęcią bym przygarnęła, jeśli się kiedyś nawinie. Gratuluję konika i tych wcześniejszych też! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny! Bardzo fajnie go opisałaś :). Gratuluję nowych koni!
    Pozdrawiam,
    Lira

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak właściwie to gratuluję nowych modeli koni ^^

      Usuń
    2. Dziękuję Ci bardzo <3

      Usuń
  5. Gratki, bardzo ciekawy model! Jak na papiaka wygląda naprawdę porządnie i proporcjonalnie, do tego srokacz... gratuluję także całej reszty modeli opisanych w poprzednich postach - mam straszne zaległości z czytaniem blogów...
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Dawno Cię nie widziałam, także bardzo się cieszę :)
      Pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty