Świąteczne koniki #6 - Ambrozja

 Hej!

Powoli kurczy mi się lista koników do opisania, a jednak na razie doszedł kolejny model, który otrzymałam od siostry w prezencie urodzinowym :D

Mogę Wam zatem przedstawić kolejny model Mojo Fun, jaki u mnie zawitał.

Klacz fiordzka - Ambrozja

Zobaczyłam ją już dosyć dawno i zakochałam się w tym koniku. Nigdzie nie mogłam go znaleźć, ale w okolicy świąt upolowałam ją na Allegro i została kolejnym prezentem świątecznym :D Nie zaskoczyła mnie tak jak Ambicja, jest przepiękna tak jak na zdjęciu promocyjnym :)


Oprócz niej przybyło do mnie jeszcze kilka modeli Mojo, które podobały mi się najbardziej. Bardzo polubiłam tą firmę!


Ogon jest dziwnie pomalowany
 i brakuje tego "paska" na ogonie
 przechodzącego w ciemną kitę

Klaczka ma szczupłe nóżki i okrągły brzuchol. 


Przedstawia raczej lżejszy typ konia fiordzkiego. Jest oczywiście maści bułanej z pręgą grzbietową i dwukolorowymi grzywą oraz ogonem. 


Głowa jest proporcjonalna. Oczy są niedomalowane, przez co klacz jakoś tak dziwnie wygląda, ale przymknijmy oko, nadrabia cudowną rzeźbą :D


Uszy są ustawione lekko na boki.

Podoba mi się model w takiej nieczęsto spotykanej u figurek pozie. Macie ją w kolekcji albo planujecie? 

Do następnego!

Komentarze

  1. Ja ją mam :D. Ostatnio nawet wytarzałam ją w śniegu i nic jej się nie stało c:.
    Prosiłabym o zajrzenie do najnowszego posta na moim końskim blogu :).
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, zmieniłaś nick! Zaraz wpadnę do Ciebie :)

      Usuń
    2. To tylko na dwa dni… ale już chcę wracać do tego starego, haha c:.
      A jak mnie poznałaś? c:

      Usuń
    3. A dlaczego zmieniłaś? Poznałam, bo weszłam w ten profil i zobaczyłam Twoje blogi :)

      Usuń
    4. Krótko mówiąc zostałam nominowana do challengu, w którym trzeba na 2 dni zmienić zdjęcie profilowe, nazwę oraz tematykę postów – i właśnie chciałam Cię zawiadomić, że Ciebie nominowałam c:

      Usuń
    5. Już przeczytałam, że nie bierzesz udziału, więc ok :).

      Usuń
  2. Naprawdę ten fiord jest śliczny. Może kiedyś wyląduje na mojej chciejliście

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty