Świąteczne koniki #8 - Bryza

Hejo!

Kolejny post z tej serii, zbliża się już do końca, jednak mam i tak trochę modeli do pokazania, gdyż przybyły mi na urodziny i z wymian :) Bryza jest przedostatnim świątecznym konikiem, jakiego zobaczycie :) Jest to nie źrebak, a roczniak firmy Mojo Fun. Bardzo spodobały mi się ich modele! 

Roczniak tinker - Bryza

Jest to oczywiście klaczka, jak wiadomo po imieniu. Maści karosrokatej, która z resztą bardzo do niej pasuje, nie podobają mi się jedynie wzory łat. 


Bryziak galopuje, tylna noga jest uniesiona. Ogon jest rozwiany, a tym bardziej grzywa, która wręcz przylizuje się przez pęd powietrza.


Ładnie wyrzeźbiona łopatka. Wreszcie model, w którym jest ukazany ruch zaczynający się tak jak powinien wyglądać - idący właśnie od łopatki. Moim zdaniem wygląda troszkę dziwnie, ale jest jak najbardziej poprawnie.


Od przodu jest bardzo urocza. Postawione do przodu uszka, no popatrzcie na ten pyszczek :3


Z tyłu widać, że nogi są stosunkowo szeroko rozstawione. Dzięki temu model stoi stabilnie mimo podniesionej nogi.


A teraz uwaga, spójrzcie tylko na ten włochaty brzuszek! To jest absolutnie cudowne!


Od boku łebek prezentuje się ślicznie, ale nie tak jak od przodu :)


Już ją widzę na letnich zdjęciach nad wodą :D

:3


A tak się Bryza prezentuje od góry.

Podoba Wam się? Chcielibyście ją postawić na półeczce? 

Do napisania!

PS Moja tinkerka razem z całą resztą stada musi jeszcze trochę pognieść się w starej dobrej stajni od dziadka, gdyż czekam na nowe mebelki do pokoju włącznie z półkami na koniki ^^

Komentarze

  1. Nigdy nie widziałam tego modu. Może dlatego bo nie zbieram Mojo :P
    Na razie zostaje przy collecta, schleich i breyer. Model na prawdę jest ładny. Ale nie w moim stylu. Ile Aktualnie masz wszystkich modeli koni? :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zobaczyłam ją raptem trzeci raz podczas sporządzania świątecznej chciejlisty. Jednak Mojo mogę zdecydowanie polecić! Wszystkich modeli aktualnie mam 78 + jeden w drodze :)
      Pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty