Drugie podejście

Hejka!

Nie mogłam się zdecydować, kiedy pojechać w teren, bo pierwszy wakacyjny nam się nie udał. W końcu wysłałam dziewczyny na spokojnych rumakach i robiłam foty, razem z Amelią ciągnąc za sobą mały koński pochód ;)

Dziewczyny wybrały sobie konie, Paulina chciała Zojkę, Natalia stwiedziła, że trzeba poruszać Trawersa, a Agata... Agata wybrała Speca. No nie powiem, że nie byłam zaskoczona ;)
 Ruszyły łączką przy stajni, Spec jechał na końcu, nie wiadomo co kucorowi do łebka strzeli ;)

 Wyjechały na piaszczystą dróżkę.

 I zatrzymały się na łączce na foty.



 Znalazłyśmy taki idealny mini - plac na grupową fotę :D

Ballada i Nutella



 Trawcio dzisiaj prezentował nowy czaprak.


 Amelia wreszcie znalazła czas dla swojego rumaka. Wyczyściła go i zabrała na spacer.



 Poprosiłam Natalię, żeby dała Stelli jeść, Misia już biegnie skubnąć co nieco od mamy :)  Kto ją znajdzie? ;)
Stella i Misia

Zoja i Miś


 Misiek biegnie zwędzić kilka jabłek :)

 Agata chciała wziąść Kalę i Hestię na spacer, ale źrebol nie chciał iść nawet popychany z tyłu i wabiony marchewkami ;)

A to zdjęcie mówi za siebie, co właśnie Specjal zamierzał zrobić ;D

                                   ~ ~ ~

Zabrałam się za kończenie siodła na kuca, oraz nowy rząd :O  To nowość u mnie ;)

Jak się podobają fotki?

Do następnego!

Komentarze

  1. Podoba mi się zwłaszcza ostatnie zdjęcie ;-) czekam na fotki rzędów!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, szykuje się już post z siodełkiem :)
      Równiż pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty