Dużo LB - sesja

Hejka!

Już raz robiłam sesję nad zatoką, ale byłam tam po raz drugi, dlatego tym razem wzięłam Schleichy. Zapraszam do oglądania zdjęć :)

Na pierwszych fotach jest Mistral w nowym kantarku mojej roboty :)  Kantar robiony z zwykłego materiału w paski, metalowe elementy z spinaczy biurowych. Regulowany na potylicy, zapinany na haczyk na podgardlu. Posiada też element do zaczepienia uwiązu.




 Ten pasek odstaje i nic na to nie poradzę :(

Tutaj Dzikusek prezentuje się na zdjęciach.


Mont Blanc.


 Kala  i Hestia.
 Natalia i Dast w cordeo.



Mistral i Iskra
 Tak prezentuje się kantar z uwiązem, niestety nie pod kolor.
 Amelia i Kala.

- No jedz, jedz Hestia.
             Dwie kumpele -Iskra i Dast ;)
 Iskra.


 Dast.

 Monte wpatrywał się w molo :D
 Dzikus urządzał pokaz dębowania naszym dziewczynom ;)

- A co ty taki mały?!


 Na koniec Natalia i Paula we dwie wgramoliły się na Kalę.



I jak podobają Wam się foty? Ja myślę, że są całkiem spoko.

Do następnego!

Komentarze

  1. Bardzo fajne zdjęcia! Widać, że wszyscy się świetnie bawili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest, a dopiero teraz zorientowałam się, że na zsjêiu widać moją stopę xP
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Aaa, zazdroszczę bliskości wody! Bardzo podobają mi się zdjęcia dębującego kucyka, świetnie wpasował się kolorystycznie w piasek :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, myślę, że foty mogłyby być lepsze bez ludzi w tle :) Ale trudno. Swoją drogą,nie wiedziałam, że Dzikusek taki fotogeniczny ;) Dziękuję za komentarz i pozdrawiam 😊

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty