Nudy i pławienie...

Hejo!

Co tam u Was? Bo u mnie same nudy. Nawet nie mam pomysłów na posty, choć myślałam, że w wakacje będę je dodawała częściej. Niedługo jadę na obóz, więc postów jakiś czas nie będzie, ale to nie będzie oznaczało, że nie wrócę ;)

Łapcie kilka fotek znad morza. Mało ich, bo mało, ale są :)  Coś te koniska nie chciały dziś pozować, chyba się przegrzały od tych upałów :P

Wzięłam dziewczyny nad morze. Chciałam  pławić dzisiaj konie, ale nie wypaliło.

Natalia chciała koniecznie swoją Iskierkę, Paulinie dałam Mistrala, a Agacie Gwiazdę.
 Gwiazdeczka na końcu, nie wiadomo co ten koń odpali.




Byłyśmy już prawie w wodzie, kiedy zebrały się fale ( naprawdę ogromne :P).

Natalia z Iskrą były odważne i weszły do wody, ale skończyło się to tak:

Do napisania!

Komentarze

Popularne posty