Nowe akcesoria

Hejo!

Dzisiaj zaprezentuję Wam moje najnowsze akcesoria, czyli halter, prezenterkę i derkę na skalę LB.


Halter
Nie umiem robić plecionego nachrapnika, dlatego ten jest tylko imitacją ;)

 Halterek zrobiony jest z zielonej muliny, a "splot" na nachrapniku z jakiegoś sznureczka, czy czegoś w tym rodzaju.




Prezenterka

Robiona na wzór tych Schleichowych, z tym, że uwiąz wygląda inaczej :)

 Część prezenterki, która układa się na pysku, jest ze złotej tasiemki.

 Uwiąz splotłam sama z żółtej muliny.


Derka

 To było moje pierwsze podejście do profilowania, z poradnika Różowej Ameby :)  Niestety moja myśl to "Wszystko pamiętam, nie będę specjalnie włączać". I co? Nie "wyszczypałam" derki, przez co mi nie wyszło ;)  Ale trudno, będę próbować dalej.

 Derka ma ochraniacz na kłębie. Zapinana jest na pasy krzyżujące się pod brzuchem i na piersi.

Bardzo przyjemnie mi się ją robiło, jak zresztą wszystkie akcesoria poza siodłami, ogłowiami i ochraniaczami, dlatego takie projekty zwykle kończą w połowie :\ 

Jak Wam się te akcesoria podobają?

Do napisania!

Komentarze

  1. Bardzo ładne akcesoria, w halterze brakuje mi tylko paska, który łączy podgardle oraz nachrapnik, prezenterka w świetnych kolorach, może ciut za duża, na araba, ale na niego wszystko jest za duże, wiem, bo mam. Derka też ładna, bardzo trafnie dobrałaś kolory.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa :) Co do halterka, to był mój pierwszy halter, nstępnym razem dodam ten element.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Oplułam monitor przy fragmencie o przyszczypywaniu. Dzięki X-D.
    A tak serio, całkiem niezłe akcesoria! Widać, że coś było robione z derką, a nie, że to zwykły prostokąt z wcięciem. No i miło, że tutorial się choć trochę przydał ;-).
    Czepnęłabym się tylko szerokości prezenterki, ale wiem też, że na schleichy to mało co z gotowych tasiemek pasuje :-/.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oplułam monitor, haha ;P Dziękuję bardzo za miłe słowa. A co do grubości, arab ma chyba po prostu za małą głowę do prezenterki ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Fajne akcesoria, wszystko takie dobrane kolorystycznie i dosyć schludnie <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty